دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی با تاکید بر آمادگی بالای خود گفت: امیدوارم در هانگژو نماینده ای برازنده باشم.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
سنگربان سوم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم با آمادگی کامل به مسابقات و امیدوارتر از گذشته به هفته اول رسیده است.
مدافع برازجانی سپاهانی‌ها در آستانه سی سالگی امیدوار به کسب دومین قهرمانی در لیگ برتر است.
حجه لحبیب با اشاره به جایگاه کشورش در اتحادیه اروپایی گفت: بلژیک برای نزدیکی هر چه بیشتر مناسبات جمهوری اسلامی ایران و اروپا آمادگی دارد.
الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گیتاناس ناوسدا، رئیس جمهور لیتوانی در ویلنیوس گفت: ما امیدواریم که پایان مذاکرات صلح با ارمنستان، صلح بلندمدت را در قفقاز به ارمغان آورد.
دروازه‌بان استقلال همچنان برای رسیدن به آمادگی صد درصدی تلاش می‌کند؛ او امیدوار است به بازی‌های آخر تیمش برسد.
سینا اسدبیگی، که یکی از زیباترین گل‌های فصل پرسپولیس را مقابل گل‌گهر به ثمر رسانده، امیدوار به درخشش دوباره در ترکیب این تیم است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
وحیدی گفت: نیرو‌های مسلح اعلام آمادگی کردند تا اگر نیاز شد، وارد صحنه شوند و البته امیدواریم شرایط آن‌قدر سخت نشود و سایر دستگاه‌ها هم آماده‌اندو نیاز است این آمادگی‌ها حفظ شود.
ژابی آلونسو امیدوار است با آمادگی ویرتز از ماه ژانویه لورکوزن به خرید خاصی نیاز نداشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از آمادگی این تیم برای یک "لحظه تاریخی" در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ سخن گفت.
جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، در تلاش است تا هرچه سریع‌تر به اوج آمادگی برگردد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش با آمادگی به جام جهانی برسند.
سیامک نعمتی ابراز امیدواری کرد تیمش با آمادگی بیشتری به ادامه مسابقات وارد شود.
آمادگی بازیکن جدید سرخپوشان و البته انتقاداتی که از شیوه بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی مطرح شد، این امیدواری را به وجود آورده که سرمربی پرسپولیس تیمش را با آرایش جدید به میدان بفرستد.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر اینکه تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون شالوده این فدراسیون را به چالش کشید، نسبت به بازنگری در این تصمیم ابراز امیدواری کرد.
وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که ماموریت آژانس بین المللی برای بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا بدون کارشکنی صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ