دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی هزینه تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ ۲۲ برای فصل جدید را می‌توان از دروازه‌بانان ملی آغاز کرد
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
بررسی هزینه تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ ۲۲ برای فصل جدید را می‌توان از دروازه‌بانان ملی آغاز کرد.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
بیرانوند: با نصف پول استقلال در پرسپولیس می‌مانم
فرشاد فرجی نسبت به حواشی و شایعات پیرامون بیرانوند واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند در شروع لیگ برتر می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
علیرضا بیرانوند برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد اما چه چیزی می‌تواند باعث جدایی بیرانوند شود؟
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
با اضافه شدن لئاندرو پریرا، پرسپولیس می‌تواند بلندقامت‌ترین زوج تهاجمی لیگ را تشکیل دهد و کنار شیخ دیاباته، گولسیانی و بیرانوند سرخ‌ها چهار بازیکن بالای 190 سانتی‌متر را در ترکیب خود خواهند داشت.
ذوب آهن می‌توانست دوبار دروازه پرسپولیس را باز کند اما واکنش خوب بیرانوند مانع از این اتفاق شد.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بررسی عملکرد گلرهای ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: علیرضا بیرانوند همچنان می‌تواند جزو برترین‌های فوتبال ایران باشد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
علیرضا بیرانوند می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه رکورد خاص فوتبال ایران را از آن خود کند.
ادعای غرامت به شرطی اجرایی می‌شود که مصدومیت بازیکن بیش از ۴ هفته به طول بکشد. احتمالا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند شکایتی از فدراسیون فوتبال داشته باشد و طلب غرامت کند.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی معتقد است که علیرضا بیرانوند در جام جهانی، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.
پرسپولیس در اراک به دنبال سومین کلین‌شیت این فصل خواهد بود.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
یکی از تقابل‌های جذاب این هفته می‌تواند بین گلر پرسپولیس و کاپیتان سابق استقلال در جدال با فولاد باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ