شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: رشد استان در گروی توسعه بخش کشاورزی است و در همین راستا باید از تبخیر آب جلوگیری شود.
آبیاری منظم و مناسب برای رشد سالم گیاهان بسیار مهم است. برای هر گونه گیاه، میزان آبیاری متفاوت است. برخی گیاهان به خاک مرطوب نیاز دارند و برخی دیگر نیاز به خاک خشک‌تر دارند. اطمینان حاصل کنید که زمین گیاهان رطوبت کافی داشته باشد، اما از آبیاری بیش از حد هم خودداری کنید. آبیاری مناسب یکی از عوامل حیاتی برای رشد انفجاری گیاهان است.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی ۱۲۰۰ واحدی مواجه شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو سال اخیر سهم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است
بورس یک روز متوسط و صعودی را تجربه کرد در صورتی که ۴۰۲ نماد منفی بودند.
وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
در معاملات امروز شنبه چهاردهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳۹ هزار و ۳۸۴ واحد رشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد رسید. فردا شاخص کل چه عددی را خواهد دید؟
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی تا پایان این برنامه به سالانه ۱۳۱.۵ میلیون تن می‌رسد که نسبت به ظرفیت فعلی ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
شاخص کل بورس در اولین ساعات بازگشایی بازار سرمایه با رشد۱۳ هزار و ۱۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی ۴۳ سال گذشته گفت: در ۴۳ سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمار‌های بین‌المللی و مقایسه شاخص‌های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می‌دهد علی‌رغم وجود برخی نارسایی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی‌های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
شاخص کل بورس هفته گذشته با رشد ۴۳ هزار واحدی به جایگاه یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحدی رسید.
رئیس‌جمهور گفت: در چندماه گذشته رشد ۴۳ درصدی در روابط تجاری با کشور ارمنستان داشته‌ایم.
صادرات ایران به ترکیه در ۹ ماهه نخست ۲۰۲۲ با رشد قابل توجه ۴۳ درصدی رو به رو بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ