رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
براساس اطلاعیه صادره از سوی پزشکی قانونی استخرهای کشاورزی در رتبه دوم بیشترین تعداد تلفات غرق‌شدگی قرار دارند.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به آمار رشد صنایع خلاق گفت: پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۳۰ میلادی، ۱۰ درصد از تولید ناخالص داخلی در کل دنیا را صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل دهد.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰ درصدی تولید گیاهان دارویی در هلال احمر خبر داد.
در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با افزایش ۱۰ درصدی و نسبت به ماه قبل با افزایش ۲۱.۸ درصدی مواجه شده است.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
معاون وزیر نفت گفت: شاهد رشد ۱۰ درصدی مصرف سوخت مایع در بخش نیروگاهی هستیم و در صورتی که در سال‌های آینده به بهینه سازی توجه نشود این رشد تداوم خواهد داشت.
صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد دلار و رشد ۱۰ درصدی رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد و ۱۶۶ میلیون دلار با رشد ۱۰ درصدی، رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیارد دلار به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صادرات داشتیم که بیانگر رشد ۲۶ درصدی نسبت به پارسال است.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۵۴ درصد رشد داشته است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ۱۰ فروردین تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه امسال، شبکه بانکی کشور به ۸۰۸ هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
براساس نظرسنجی گسترده از اقتصاددانان که نشان‌دهنده تغییر موضع بزرگ در پیش‌بینی‌های اقتصاد جهانی در چند هفته گذشته است، منطقه یورو از خطر رکود قریب‌الوقوع جسته است. نظرسنجی این ماه Consensus Economics نشان می‌دهد که اکنون اقتصاددانان انتظار رشد ۱/ ۰ درصدی را در طول ۲۰۲۳ دارند. از جمله مواردی که ممکن است موجب خوش‌بینی بازار نسبت به رشد اقتصادی شده باشد می‌توان به کاهش قیمت انرژی، یارانه‌های دولتی و بازگشایی زود از موعد چین، اشاره کرد که موجب افزایش تقاضای جهانی شده است.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان ۲ درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.
تالار شیشه‌ای دیروز شاهد رشد به نسبت قدرتمند شاخص کل بود. نماگر هم‌وزن بازار نیز هم‌سو با شاخص اصلی رشد ۱٫۲ درصدی را تجربه کرد. با این وجود معاملات امروز به چه شکل پیش خواهد رفت؟
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
بررسی آمارهای مربوط به تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال حاکی از آن است در این مدت در مجموع ۴۲۲ هزار و ۷۸ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده که بیانگر رشد ۱۰ درصدی است.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ