مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: رشد استان در گروی توسعه بخش کشاورزی است و در همین راستا باید از تبخیر آب جلوگیری شود.
آبیاری منظم و مناسب برای رشد سالم گیاهان بسیار مهم است. برای هر گونه گیاه، میزان آبیاری متفاوت است. برخی گیاهان به خاک مرطوب نیاز دارند و برخی دیگر نیاز به خاک خشک‌تر دارند. اطمینان حاصل کنید که زمین گیاهان رطوبت کافی داشته باشد، اما از آبیاری بیش از حد هم خودداری کنید. آبیاری مناسب یکی از عوامل حیاتی برای رشد انفجاری گیاهان است.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی ۱۲۰۰ واحدی مواجه شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو سال اخیر سهم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است
بورس یک روز متوسط و صعودی را تجربه کرد در صورتی که ۴۰۲ نماد منفی بودند.
وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از رشد ۱۸۸ درصدی پرداخت زکات در فصل بهار خبر داد.
برای تأمین توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق و پروژه‌های گردشگری مبلغ ۴,۴۰۰ میلیارد ریال ابلاغ اعتبار شده است که نسبت به اعتبار ابلاغی سال قبل، از نرخ رشد ۹۵ درصد برخوردار است.
سخنگو صنعت برق گفت: افزایش ۵ هزار مگاواتی مصرف برق در روز جاری یک رشد ۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد که در مقایسه با رشد مصرف‌های ۲، ۳ و ۴ درصد، عدد بزرگی محسوب می‌شود.
استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان های با مصرف زیاد برق قرار دارند.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از ابتدای امسال تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه با تولید بیش از ۵۹ هزار دستگاه خودرو، رشد ۸۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.
وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت رشد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: در بخش دانش بنیان ها رشد ۵۵درصدی را شاهد بوده ایم و ۴۰درصد از تجهیزات پزشکی را دانش بنیان ها تولید می کنند.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ