رئیس‌جمهور گفت: در چندماه گذشته رشد ۴۳ درصدی در روابط تجاری با کشور ارمنستان داشته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چند ماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودوی ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چندماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودو ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
منابع اطلاعاتی و امنیتی آمریکا طی چند ماه گذشته در مورد کشتار و درگیری میان واگنر و ارتش روسیه هشدارهایی داده بود و فرمانده این گروه زیر نظر قرار داشت.
در چند ماه گذشته و به‌ویژه پس از راه‌اندازی ChatGPT، پیشرفت‌های بزرگی در‌زمینه هوش مصنوعی انجام شده است و اکنون با کمک AI می‌توان کار‌های بسیار زیادی را انجام داد. درحال‌حاضر ترس زیادی نسبت به ازدست‌دادن شغل انسان‌ها با وجود هوش مصنو‌عی وجود دارد؛ زیرا این فناوری به‌راحتی می‌تواند بسیاری از کار‌ها و مهارت‌های انسان‌ها را انجام دهد. یکی از موارد استفاده اصلی مدل‌های هوش مصنوعی، تولید گزارش‌های ساده، مقالات خبری و محتوا‌های متنی دیگر است. اکثر مدل‌های هوش مصنو‌عی مانند ChatGPT یا بینگ‌چت می‌توانند درباره یک موضوع خاص تحقیق کنند، اطلاعات مربوط به آن را خلاصه کرده و درنهایت یک گزارش کلی درباره موضوع مدنظر کاربران تهیه کنند.
سروری گفت: تمام فیش‌هایی هم که در چند ماه گذشته منتشر شده، فیش‌هایی بوده که شامل معوقات می‌شده است. در همین فیش ۵۰ میلیونی هم ۱۰ میلیون تومان مربوط به برگشت معوقات بوده است، ولی برخی جریان‌ها برای این که فضای جامعه را در شرایط سخت اقتصادی ملتهب کنند، چنین فیش‌هایی را بدون ارائه توضیحات لازم به مردم، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
سروری گفت: تمام فیش‌هایی هم که در چند ماه گذشته منتشر شده، فیش‌هایی بوده که شامل معوقات می‌شده است. در همین فیش ۵۰ میلیونی هم ۱۰ میلیون تومان مربوط به برگشت معوقات بوده است، ولی برخی جریان‌ها برای این که فضای جامعه را در شرایط سخت اقتصادی ملتهب کنند، چنین فیش‌هایی را بدون ارائه توضیحات لازم به مردم، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: در چندماه گذشته، ۴۶۷۰۰ نفر از معتادین متجاهر دستگیر شدند و به کمپ‌ها هدایت شدند. ۶۰۰ تن کشفیات در حوزه مواد مخدر داشته‌ایم.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: در چندماه گذشته، ۴۶۷۰۰ نفر از معتادین متهاجر دستگیر شدند و به کمپ‌ها هدایت شدند. ۶۰۰ تن کشفیات در حوزه مواد مخدر داشته‌ایم.
پدر مرد جوان به قتل رسیده  درباره روز جنایت می‌گوید: «چند ماه از طلاق دخترم گذشته بود که یک شب تلفن خانه زنگ خورد. قبل از پاسخ دادن به خاطر اینکه معمولاً آن ساعت کسی به ما زنگ نمی‌زد نگاهی به ساعت خانه کردم. حدود ۱۰ شب بود و بدون اینکه سلامی بدهد ناگهان به من گفت که سر پسرت را از تنش جدا کرده‌ام و حالا می‌توانی جنازه او را از میدان آذربایجان با خود ببری.»
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: در چند ماه گذشته اطلاعات ۶۵۰۰ شخص فاقد پرونده مالیاتی با گردش مالی مشکوک بیش از ۴ هزار هزار میلیارد تومان طی ۴ سال، به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.
ارزش خویچا کواراتسخلیا وینگر جوان و 22 ساله ناپولی طی چند ماه گذشته، چهار برابر شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن جنگی همه‌جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود، اما باز اشتباه محاسباتی کرده و علی‌رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.
نجف آبادی گفت: شرایطی که در چند ماه گذشته توسط بیگانگان در کشور و غرب زده‌ها و کوردلان و تجزیه طلبان و مزدوران و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها این حوادث پیش آمد و می‌خواستند حجاب از سر ناموس ما بردارند و آزادی و شخصیت و هویت زن را در بی حجابی و ابتذال و خود باختگی و غرب زدگی و نوکری برای اجانب و تبرج جاهلیت خلاصه کنند.
طی چند ماه گذشته رندرهای فاش‌شده‌ی هر سه مدل گلکسی اس ۲۳ را دیده‌ایم و حالا می‌دانیم که ظاهر آن‌ها چگونه خواهد بود. اکنون رسانه‌ی WinFuture رندرهای رسمی بازاریابی سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 را فاش کرده است.
در چند ماه گذشته فشارها به دولت بابت افزایش نرخ بهره شدت گرفته است اما دولت تاکنون در این باره با دید احتیاطی برخورد کرده است.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، گفت:در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که بی سابقه بود.
وزیر صمت با بیان اینکه در چند ماه اخیر شاهد ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی بودیم، گفت: در ماه‌های گذشته شاهد بودیم برخی واحدها با کاهش قیمت‌ها فروش خود را بالا بردند و در مجموع سود کردند.
سعید احمدعباسی ملی پوش فوتسال ایران و آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر باوجود گذشت چند ماه از توافقش با باشگاه آلبالی هنوز نتوانسته است به اسپانیا سفر کند.
میثم صالحی روز گذشته در جریان هفته اول لیگ برتر والیبال برای شهداب یزد به میدان رفت.
معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه طی چند ماه گذشته نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا داشته است.
اظهارنظرهای محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر در چندماه گذشته همواره باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و تقلیل دو فریضه مهم شرعی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شده‌است.
باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا درباره مذاکرات جاری در وین با ادعای اینکه ما همچنان در نقطه مشابه چند ماه گذشته خود هستیم، گفت: ظرف یکی دو روز آینده درک بهتری از مذاکرات بدست خواهیم آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ