وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.
وزیرامور اقتصادی و دارایی از رشد دو برابری سرمایه گذاری در مناطق تجاری آزاد خبر داد.
مدیرامور اعتبارات بانک شهر از رشد 6 برابری پرداخت تسهیلات ازدواج در 3 ماهه نخست 1402 به نسبت مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با حمایت‌های زیر ساختی بهره‌گیری از ظرفیت سکوهای داخلی بیش از ۵ برابر رشد داشته است.
احمد حیدری گفت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی در کشور ظرفیت تولید برق در ایران کمتر از ۷ هزار مگاوات بود، اما اکنون ظرفیت تولید برق به بیش از ۹۱ هزار مگاوات یعنی ۱۳ برابر رسیده است.
رئیس سازمان هواشناسی گفت: افزایش روند دما موجب تبخیر سریع‌تر آب و کاهش فرصت ترمیم منابع آب زیرزمینی می‌شود. رشد تبخیر در پنج دهه گذشته کشور نشان دهنده افزایش توان تبخیر و تشدید تبخیر آب دریاچه‌ها و سد‌ها است که تاثیر مخرب بر منابع آب در دسترس از جمله در حوزه شرب و کشاورزی دارد.
مسعود جهانی گفت: طی سال گذشته ۱۱۴ کیلومتر زیرسازی، ۱۲۰ کیلومتر ریل‌گذاری و ۱۰ هزار متر مربع احداث ساختمان‌های ایستگاه‌های راه آهن صورت انجام شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد ۹ برابری حدنگاری اراضی زراعی در کشور در مقایسه با سال گذشته گفت: چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۹۰۱ هکتار از اراضی کشاورزی کشور در سال جاری حدنگاری شد.
وزارت کشور انگلیس اعلام کرد که شمار مهاجرت های غیر قانونی به این کشور رو به افزایش است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به کاهش شکاف جنسیتی در ایران تا ۹۷ درصد گفت: رشد دانش آموختگان زن ایرانی به ۱۷ برابر گذشته ارتقا یافته است.
عشقی گفت: پیشرفت صنعت به‌ویژه صنایع دانش‌بنیان فخرآفرین است؛ اما متاسفانه مناسبات و سیاست‌های اشتباه در حوزه مصرف و سرمایه‌گذاری باعث شده که دستاوردهای آن‌ها دیده نشود.
چابهار- وزیر کشور گفت: تجارت در مرز ریمدان رونق خوبی یافته به طوری که میزان عبور و مرورها و همچنین صادرات و واردات در این مرز به چهار برابر رسیده است.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه ایران در حوزه ذخایر مس دنیا رتبه پنجم را دارد، از افزایش ۵ برابری صادرات مس با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری تا ۵ سال آینده خبر داد.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
نمادهای منفی بازار نسبت به دیروز رشد ۲ برابری داشته اند.
در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که سهم ایران از کل واردات اتحادیه اروپا ۰.۰۵ درصد بوده در حالیکه ترکیه سهم ۳.۳ درصدی دارد؛ یعنی ترکیه ۸۹ برابر ایران به این منطقه صادرات داشته است.
در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که سهم ایران از کل واردات اتحادیه اروپا ۰.۰۵ درصد بوده در حالیکه ترکیه سهم ۳.۳ درصدی دارد؛ یعنی ترکیه ۸۹ برابر ایران به این منطقه صادرات داشته است.
وزارت راه و شهرسازی از اعزام و پذیرش بیش از یک میلیون نفر در پروازهای خارجی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.
وزیر دفاع گفت: خدمات وزارت دفاع در سال ۱۴۰۱ در تولید محصول و خدمات غیرنظامی در بخش غیردولتی رشد ۲.۵ برابری داشته است.
وزیر دفاع گفت: خدمات وزارت دفاع در سال ۱۴۰۱ در تولید محصول و خدمات غیرنظامی در بخش غیردولتی رشد 2.5 برابری داشته است.
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ