عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، می‌گوید شاگردانش در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ نشان دادند که این فصل چطور بازی خواهند کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق ماکو و ارس نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند اما تاکنون به صورت مناسب به عنوان فرصت برای کشور معرفی نشدند و مناطق آزاد بر اقتصاد ملی تأثیر می‌گذارند
سعید قاسمی، چهره جنجالی و خبرساز اصولگرا بابت عدم کنترل قیمت‌ها و گرانی به رئیسی کنایه تندی زد. قاسمی در این ویدیو می‌گوید: آقای رییسی تکلیف مارو معلوم کن، یا خودت با اون‌ها همدستی و داری شامورتی بازی در میاری؟ یا اصلا فرمون دست تو نیست.
بنا بر اعلام رسانه‌های محلی زلزله شدیدی شهرستان ماکو و شوط و پلدشت را لرزاند.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
فرماندار ماکو گفت: ۳ ورزشکاران ایرانی که در زلزله اخیر ترکیه فوت شده بودند امروز از مرز بازرگان وارد جمهوری اسلامی ایران شد.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
وزیر دارایی روسیه تاکید کرد که عرضه و فروش نفت به کشورهایی که برای نفت روسیه سقف قیمت تعیین کرده‌اند، «غیرممکن» است.
سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: تیم ملی بوکس نونهالان کشور برای آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی، در ماکو اردو زد.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز ماکو دستگیر شدند.
وزارت خزانه داری آمریکا امروز از وضع تحریم های جدیدی علیه مسکو خبر داد.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو
عبدالرضا داوری: دولت سیزدهم، دولت سوم آقای احمدی نژاد است ولی بسیار ناکارا و ناکارآمدتر. یعنی اگرایشان هم می‌خواستند دولت تشکیل دهند تقریباً استخوان‌بندی دولت‌ایشان همین بود با این تفاوت که آقای احمدی نژاد از بخشداری در ماکو تا شهرداری و استانداری و بعد هم ریاست جمهوری، تجربه کار اجرایی دارد و در حوزه اجرایی آقای احمدی نژاد پخته‌تر از آقای رئیسی است.
دولت سیزدهم، دولت سوم آقای احمدی نژاد است ولی بسیار ناکارا و ناکارآمدتر. یعنی اگرایشان هم می‌خواستند دولت تشکیل دهند تقریباً استخوان‌بندی دولت‌ایشان همین بود با این تفاوت که آقای احمدی نژاد از بخشداری در ماکو تا شهرداری و استانداری و بعد هم ریاست جمهوری، تجربه کار اجرایی دارد و در حوزه اجرایی آقای احمدی نژاد پخته‌تر از آقای رئیسی است.
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماکو اظهار کرد: پسر جوان متاسفانه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده بود و نهایتا جسد فرد مغروق توسط آمبولانس آتش نشانی به بیمارستان انتقال گردید.
کارشناسان معتقدند که زمان برای رهبری پوتین رو به پایان است و او با تهدید‌هایی از سوی حلقه داخلی افراد نزدیک به خود نیز روبروست. این افراد ناراضی پوتین را متهم می‌کنند که در پشت پرده مرگ «داریا دوگینا» روزنامه نگار راست افراطی در مسکو در هفته گذشته نقش داشته است.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
وزارت دارایی روسیه نیز در ۲۳ اوت (اول شهریور ماه) اعلام کرد که کی یف از توافقنامه با مسکو برای پرهیز از دریافت مالیات مضاعف از درآمد و اموال و املاک و مبارزه با فرار مالیاتی، خارج شده است.
شامگاه روز شنبه ۲۹ مرداد در حومه شهر مسکو، انفجاری تروریستی صورت گرفت که منجر به کشته شدن «داریا دوگینا» دختر ۳۰ ساله الکساندر دوگین؛ فیلسوف مشهور روسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ