شامگاه روز شنبه ۲۹ مرداد در حومه شهر مسکو، انفجاری تروریستی صورت گرفت که منجر به کشته شدن «داریا دوگینا» دختر ۳۰ ساله الکساندر دوگین؛ فیلسوف مشهور روسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده‌های گردشگری ۲ هزار و ۳ هزار توسط استخرهای پرورش ماهی و اقامتگاه های متعدد قرق شده‌اند تا جایی که بسیاری از مسیرها برای رفتن کنار رودخانه یا وارد شدن به جنگل برای مردم قدغن است.
رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.
گرمسار- پارک ملی کویر جلوه‌های زیبایی از محیط زیست کوهپایه جنوبی البرز را در درون خود دارد.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
رضا درویش، جواب‌های عجیب و کوتاهی به خبرنگاران در مورد بیرانوند داد و علیرضا را بازیکن پرسپولیس دانست.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
محققان می‌نویسند: مشاهدات این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه چت جی‌پی‌تی به جای اینکه بتواند واقعا بامزه باشد، یک الگوی شوخی خاص را یاد گرفته است.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
یکی از نمونه‌های جالب فناوری هوش مصنوعی شنیدن خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدای آن مرحوم است که در فضای مجازی توجه زیادی به خود جلب کرده است.
هشدار نسبت به ارتکاب هرگونه حماقت از سوی دشمن صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و متمایز بودن روز قدس امسال از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: حضور خودرو های شخصی در مناطق شهری استان بسیار قابل توجه است و در برخی مواقع نقاط استان به دلیل ترافیک شدید، قفل می شود، بنابرین در این ایام و در روزهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم که ترددهای خود را مدیریت کنند.
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.
کوین اسکات، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، در مصاحبه‌ای به روز گفت: مکالمه او با بینگ، بخشی از فرایند یادگیری است؛ چرا که این شرکت در حال گسترش این هوش مصنوعی است.
عماد مغنیه معروف به حاج رضوان بنیانگذار یگان نظامی حزب الله لبنان و از فرماندهان جنگ ۳۳ روزه بود که توسط جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران و لغزندگی محورهای مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان از رانندگان خواست با با احتیاط تردد کنند.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر جاده‌های منتهی به شهر مشهد برای تردد زائران وضعیت مناسبی ندارند.
تصور اشتباه نگهداری دارو‌ها در منزل برای روز مبادا بسیار خطرناک و نادرست است و شاهد هستیم در خیلی از منازل جمع آوری و انبار دارو‌ها در قفسه یا جعبه‌های دارویی در آشپزخانه یا یخچال صورت می‌گیرد، در حالی که این نوع نگهداری موجب فاسد شدن دارو و مسمومیت می‌شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای «هراز» از آب اسک به سمت رودهن و «چالوس» از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۴ یک‌طرفه خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ