داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل روسیه نیز تن به شکست داد.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
چند ساعت پس از موشک‌باران مناطقی از اوکراین به دست نیروهای روسیه، باردیگر آژیر هشدار در سراسر اوکراین به صدا درآمد.
تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
منابع روسی تایید کرده‌اند که بر اثر حمله پهپادی به یک پالایشگاه در جنوب روسیه، بخش‌هایی از این پالایشگاه دچار آتش سوزی شده است.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ روسیه، ۲۴ بازیکن از سوی کریم مقدم سرمربی تیم ملی مینی فوتبال به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
«الکساندر گولووین» لژیونر تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه موناکو فرانسه دچار آسیب دیدگی شد و حضورش در دیدار تدارکاتی مقابل ایران در ابهام قرار دارد.
یک منبع آگاه به تاس گفت نخستین فروند از این سری هواپیما‌ها چندین پرواز را انجام داده است و دومین هواپیما به یک مرکز آزمایش پرواز فرستاده شده و سومین توپولوف تو ۱۶۰ ام در دست ساخت است.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت هشت جانبه بلاروس نتیجه را مقابل روسیه واگذار کرد.
ترکیه در حال رایزنی با روسیه برای ساخت دومین نیروگاه هسته ای موردنیاز خود است.
حمله پهپادی روسیه به پایتخت اوکراین برای دومین شب متوالی، آژیر حمله هوایی را در سراسر کی‌یف طنین‌انداز کرد.
دبیرکل ناتو در دومین روز از کنفرانس امنیتی برلین پیرامون عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین گفت: نباید روسیه را دست‌کم بگیریم.
شرکت روس‌اتم روسیه ساخت دومین رآکتور تنها نیروگاه هسته‌ای مصر را در 300 کیلومتری قاهره آغاز کرده است.
دروازه‌بان لژیونر ایران برای دومین دوره متوالی در فهرست جام جهانی قرار گرفته و در تمرینات تیم ملی حضور دارد.
روسیه ممکن است به زودی دومین آزمایش جدیدترین موشک بالستیک قاره پیمای خود با عنوان «موشک سرمات» را انجام دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از عبور دومین قطار ترانزیتی روسیه از طریق کریدور شمال-جنوب ایران خبر داد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امروز برای دومین بار شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی به مسأله ایران می پردازد.
کارشناسان نظامی چین معتقدند نیروی دریایی چین و روسیه همانند پارسال، احتمالا پس از رزمایش «وستوک-۲۰۲۲»، رزمایش دریایی مشترکِ دیگری را برگزار خواهند کرد.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و صورتجلسه این کمیته امضا شد.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
مدیرعامل دومین شرکت بزرگ نفتی روسیه پس از سقوط از پنجره یک بیمارستان، جان خود را از دست داد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد دومین تبعه اوکراینی مظنون به ترور دختر الکساندر دوگین، فیلسوف برجسته روس را شناسایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ