کارشناسان معتقدند که زمان برای رهبری پوتین رو به پایان است و او با تهدید‌هایی از سوی حلقه داخلی افراد نزدیک به خود نیز روبروست. این افراد ناراضی پوتین را متهم می‌کنند که در پشت پرده مرگ «داریا دوگینا» روزنامه نگار راست افراطی در مسکو در هفته گذشته نقش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشك جنجالى و سابق تيم ملى ژيمناستيك آمريكا در زندان مورد حمله قرار گرفت.
شنیده می شود در تمرین نفت آبادان اتفاقات عجیبی رخ داده است
در حادثه حمله با چاقو از سوی گروهک تروریستی الشباب علیه غیرنظامیان در روستایی در منطقه «لوما» در شرق کنیا، ۵ نفر جان باختند.
وزیر کشور فرانسه در توییتر اعلام کرد که فرد مجرم دستگیر شده است. همچنین شبکه تلویزیونی BFMTV نیز می‌گوید که مهاجم یک پناهجوی مرد اهل سوریه است.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی از جراحت امام جماعت روستای احمد آباد این شهرستان در پی حمله جوانی به وسیله چاقو خبر داد.
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
هر چهار نفر عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
مدیرعامل نساجی در مورد جنجال دیدار با نفت مسجد سلیمان توضیحاتی ارائه می دهد.
پلیس ژاپن حادثه حمله با چاقو به یک کلاس درس نزدیک شهر توکیو پایتخت این کشور را مورد تأیید قرار داد و اعلام کرد که ضارب ۱۷ ساله بازداشت شده است.
ساعتی قبل در خیابان دماوند تهران یک روحانی با چاقو مورد حمله واقع شد که منجر به مصدومیت این روحانی و انتقال وی به بیمارستان شد.
بر اساس اعلام رسانه های آلمان، در حادثه حمله با چاقو در قطاری در مسیر هامبورگ، ۲ نفر کشته و ۵ تَن زخمی شدند.
در حمله گروهی ناشناس با چاقو به یک کمپ آوارگان در نیجریه، ۸ نفر از جمله چند کودک کشته و ۸ فرد دیگر نیز زخمی شدند.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
یکی اعضای فعال بسیج که در اغتشاشات اخیر برای برقرار نظم و امنیت در تجمعات حضور داشت روایتی از چگونگی مجروح شدنش توسط اغتشاشاگران را بیان کرده است.
پابلو ماری بازیکن اسپانیایی مونتسا که این فصل از آرسنال به صورت قرضی به سری آ آمده، در جریان یک حمله چاقو خورد.
پابلو ماری، مدافع آرسنال، در شهر میلان ایتالیا درحالیکه در یک سوپرمارکت حضور داشت از سوی فردی ناشناس با ضربات چاقو مضروب شد.
رئیس و سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: "جعفرپورکبگانی" فرماندار اسبق و عضو شورای شهر بوشهر غروب امروز چهارشنبه از سوی افراد ناشناس با چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
متهم گفت: اولین بار که زورگیری کردم با یکی از دوستانم جواد بودم. ما در پارک با هم آشنا شدیم. هر دو بی‌جا و بی‌پول بودیم. در تاریکی شب جواد از یک نفر تلفن همراهش را زورگیری کرد. به من گفت تو فقط چاقو را سمتش بگیر بقیه کار‌ها را من می‌کنم. این اولین زورگیری‌ای بود که انجام دادیم. من خیلی ترسیده بودم، تا یک ماه هر پلیسی می‌دیدم فکر می‌کردم دنبال من است. بعد کم‌کم عادت کردم.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
بنا به اعلام پلیس کانادا، این حادثه دو مظنون دارد که تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شده است. این دو مظنون دیمین و مایل سندرسون نام دارند که ۳۰ و ۳۱ ساله هستند.
پلیس چین اعلام کرد که در حمله به یک مهدکودک خصوصی در استان جیانگشی چین، ۳ نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ