دولت سیزدهم، دولت سوم آقای احمدی نژاد است ولی بسیار ناکارا و ناکارآمدتر. یعنی اگرایشان هم می‌خواستند دولت تشکیل دهند تقریباً استخوان‌بندی دولت‌ایشان همین بود با این تفاوت که آقای احمدی نژاد از بخشداری در ماکو تا شهرداری و استانداری و بعد هم ریاست جمهوری، تجربه کار اجرایی دارد و در حوزه اجرایی آقای احمدی نژاد پخته‌تر از آقای رئیسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فقر و شکاف طبقاتی که جامعه ما با آن رو‌به‌روست، تبعات و نتایجی را به دنبال دارد که صرفا در مسائل معیشتی و زندگی روزمره خلاصه نمی‌شود بلکه می‌تواند در دراز مدت آثار زیان‌بار اجتماعی و فرهنگی را به دنبال داشته باشد.
مدیرکل غرب اروپا با اشاره به رویکرد منفعلانه دولتهای اروپایی در قبال کتاب سوزی تصریح کرد: کتاب سوزی به معنای پایان آزادی اندیشه است و سکوت در برابر چنین جنایت فجیع فرهنگی نتیجه‌ای جز خشونت، تشویق و ترویج تروریسم ندارد.
خروج امارات از ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس شاید در نگاه نخست امری غیرمنتظره باشد، اما با نظرداشتِ زمینه‌های این اقدام، حقایق دیگری در معرض دید قرار می‌گیرد.
رجب طیب اردوغان وعده «قرن ترکی» تازه‌ای را می‌دهد. حامیان او می‌گویند که او توسعه بیشتر و ترکیه‌ای قوی‌تر به ارمغان خواهد آورد. منتقدان‌اش می‌گویند کمتر به آتاتورک شبیه خواهد بود و بیشتر اسلام‌گرا خواهد شد و آینده‌ای تاریک‌تر خواهد داشت.
نمایندگان مجلس یازدهم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
نمایندگان مجلس یازدهم، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
تماشای اتفاقاتی که پس از سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه باهنر کرمان در حال رقم خوردن بود، چیزی نبود که کسی دوست داشته باشد، ببیند.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
یک منبع آگاه به روند مذاکرات ایران و عربستان درباره اهمیت عادی‌سازی روابط دو کشور می‌گوید: توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط رسمی دو کشور، محصول یک روند حدودا ۲ ساله است. هرچند که دو طرف در بیانیه مشترک بر توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در همه حوزه‌ها تاکید ورزیدند، اما تاثیرات از سرگیری رابطه رسمی دو کشور فراتر از مناسبات دوجانبه، تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خواهد بود.
تقریبا همه در باشگاه استقلال از اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اطلاع داشتند و سرانجام این دوئل به سود مرد پرتغالی آبی ها به پایان رسید.
معماری ارگانیک هدفش این است که تا حد امکان مرز بین طبیعت و ساختمان را کمرنگ کند و کاری کند که سکونت در ساختمان به معنی جدا شدن از طبیعت نباشد.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
یک مقام چینی می‌گوید: چین متعهد به ایجاد جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشریت در حوزه هوش مصنوعی است و تلاش می‌کند از رویکرد مردم محور و اصل هوش مصنوعی برای همیشه حمایت کند تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد، قابل کنترل و قادر به بهتر انجام دادن کارهاست. تقویت توسعه پایدار جهانی و افزایش رفاه مشترک تمام بشریت هدف چین است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی شده‌اند اما نه به این معنا که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
در جریان اتفاقات اخیر، کاربران انقلابی و اصولگرا در توییتر نسبتا با سکوت از کنار پیام‌های او گذشته‌اند و این کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی بوده‌اند که با شدت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته، علیه خاتمی موضع‌گیری کرده‌اند. امری که بیانگر تغییراتی در فضای توییتر در طول اعتراضات و پس از آن است.
سرمدی گفت: علیرغم سکوت دولت در خصوص حقوق سربازان در لایحه بودجه، اما به دنبال این هستیم که مبنای حقوق سال گذشته آنان را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
امروز هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق(علیه السلام) نصب شده است.
علی لاریجانی از جاماندگان سیاست یکدست‌سازی قدرت اجرائی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود که در نهایت نتوانست داد خود را برای دفاع در برابر ردصلاحیتش بستاند؛ اما اکنون برای ستاندن داد مردم از مدیریت بحران‌زده اصولگرایان، در تلاش مضاعف است.
علیرضا فغانی هم چنان در دوحه بسر می برد و این بدین معنی است که ممکن است یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را سوت بزند.
عبدالکریمی گفت: میل به تحول بدون خشونت خواسته اکثریت است. اما باید توجه داشت که سکوت بخش اعظم جامعه، به معنای تایید وضع موجود نیست. این هم نوعی نارضایتی است که با سکوت همراه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ