گفته شده است که حدود ۵۰۰ پزشک به سبب کودتای قضایی نتانیاهو قصد مهاجرت به خارج و ترک اراضی اشغالی را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید علی‌رغم صدور حکم تخلیه برای ساختمان فدراسیون فوتبال، اما راه حل مناسب برای پشت سر گذاشتن این بحران پیدا شده است.
تیم ملی تنیس کمتر از 12 سال ایران سومین روز مسابقات غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
منابع رسانه‌ای سعودی پشت پرده اخبار منتشر شده در ساعات گذشته مبنی بر استعفای مصلی المعمر رئیس باشگاه النصر از سمت خود را فاش کردند.
در حالی که شرکت‌های ساخت‌وساز در آمریکا سال گذشته را با شرایط سختی پشت سر گذاشتند، کاهش پرداخت وام از سوی بانک‌ها در سایه بحران بانکی در آمریکا، اوضاع آنها را بدتر خواهد کرد.
مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال جذب اسپانسر برای پشت سر گذاشتن بحران‌های مالی هستند.
شاگردان ریکاردو ساپینتو، در حالی که این باشگاه روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد، اولین بازی سال را برابر ذوب‌آهن پشت سر می‌گذارند.
ما چیزی به غیر از هم نداریم... امسال نیز به آخرین دقایقش رسید؛ سالی که ما مردم ایران، بسیار عزیزان‌مان را جوانان زیباروی و شجاع‌مان را از دست دادیم و بر مزار آنان اشک، باران شد و موی‌‌ به نشانه سوگ بریدیم و اما عهد بستیم دست همدیگر را رها نکنیم برای ایران آباد... ما، مردمِ ایران، نجیب و ریشه‌دار در تاریخ، روزهای بی‌قرار بسیار پشت‌سر گذاشته‌ایم و گرچه امروز هنوز بی‌قراریم، ولیکن «فرهاد این افسانه بی‌شیرین نخواهد ماند. قطعه «روزهای بی‌قرار» هدیه‌ای تقدیم از فرزند کوچک ایران به مردم بزرگ کشورم.
بحران اوکراین به صورت یک دام چاله بزرگ برای پوتین ایجاد شد و اکنون از همان دام چاله برای برخورد با اوّلیت استراتژیک شکل دهی به نظم آینده جهانی یعنی ایران هم بهره برداری آغاز و استمرار پیدا خواهد کرد.
اعضای تیم استقلال تمرین شاد و مفرحی را پشت سر گذاشتند.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
ابراهیم اشکش سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان و شاگردانش بعد از بحرانی که در آن قرار داشتند یک شکست خفیف را پشت سر گذاشتند تا فضا کمی آرام شود.
اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تنها ۱۷ درصد حجم ذخیره آب سدهای مشهد پر است که این امر نشان دهنده وضعیت بحرانی تأمین آب مشهد است.
وزیر صمت گفت: اگرچه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
وزیر صمت گفت: اگرچا حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
استقلال ملاثانی که در هفته گذشته حواشی زیادی پشت سر گذاشت باز هم به پیروزی رسید.
جمعیت‌های انسانی باید آموزش ببینند که چگونه آب باران را در برهه‌های خاص زمانی ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنند. پس از آن، با توجه به مشکل جهانی آب شیرین و حفظ محیط زیست سالم در سراسر جهان دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی باید از وضعیت آگاه باشند و ضروری است که اقدام قاطعانه‌ای را انجام دهند.
نخست‌وزیر عراق گفت: «بحران‌های امنیتی بزرگ را پشت سر گذاشتیم و امروز بحران سیاسی دستاورد‌های امنیتی گذشته را تهدید می‌کند». مصطفی الکاظمی تأکید کرد که مردم عراق به اصلاحات ضروری نیاز دارند.
تیم فوتبال منچستریونایتد با پشت سر گذاشتن رقیب سنتی خود از روند ناکامی خود در فصل جاری خارج شد.
والیبال آسیا امروز روز تاریخی را پشت سر گذاشت چرا که بحرین توانست اولین مقام خود را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ