وضعیت رختکن یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به معنی واقعی کلمه اسف بار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
باشگاه بارسلونا که در این روز ها اوضاع مالی خوبی ندارد اکنون با یک جریمه هم روبرو شده است و به نظرت می رسد خوان لاپورتا شرایط سختی را در باشگاه دارد.
کارشناسان تشدید هرج و مرج در اراضی اشغالی، ازهم پاشیدگی ارتش، تشکیل ائتلاف های شکننده و نیز وخامت اوضاع اقتصادی را نشانه هایی قلمداد می کنند که رژیم صهیونیستی را درآستانه سقوط قرار داده است.
در روز ۱۳ فروردین برای استان‌های خراسان رضوی و ارتفاعات مازندران بارش خفیف و پراکنده در ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود.
اعتصاب غذای خضر عدنان یکی از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی وارد چهل و نهمین روز خود شد.
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند. لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند.
خبر امتناع بازیکنان استقلال از تمرین در روز پنج‌شنبه به نشریات پرتغالی رسید.
رودخانه دجله در عراق این روزها حال و روز خوشی ندارد و یکی از شاخه های آن در استان میسان شاهد افت شدید سطح آب است.
رودخانه دجله در عراق این روزها حال و روز خوشی ندارد و یکی از شاخه های آن در استان میسان شاهد افت شدید سطح آب است.
جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می‌دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت‌ها را به رئیس جمهور نگویند، چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی‌پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می‌بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.
عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق روز دوشنبه آرام سازی اوضاع سیاسی داخلی در اقلیم کردستان را خواستار شد.
اوضاع در نفت آبادان چندان بر وفق مراد نیست و دو روز پس از انتقادات سرمربی برزیلی، مدیرعامل باشگاه از کار برکنار شد.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
علی فراقی گفت: در معاملات روز یکشنبه شاخص هم وزن اوضاع بهتری نسبت به شاخص کل بازار داشت و این همان چیزی است که در تابلوی قرمز و سبز بازار به خوبی قابل لمس بود.
مربی سابق تیم ملی معتقد است کسی دلسوز دوچرخه سواری نیست و اوضاع هر روز هم بدتر می‌شود.
اوضاع به قدری تغییر کرده بود که برخی مسئولان دانشگاه‌ها برای روز دانشجو کیک ویژه سفارش می‌دادند و در میانه مراسم‌های مفرح و شاد آن را برش می‌زدند و میان حضار توزیع می‌کردند و عجیب اینکه با همراهی خیل دانشجویانی مواجه می‌شدند که خودشان را به همایش‌های شاد روز دانشجو می‌رساندند تا فضایی شاد را تجربه کرده و خوش بگذرانند!
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد تا آپدیتی از آخرین اوضاع تیم ملی بدهد.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع نابسامان لبنان تنها راه پایان این بحرانها را استفاده لبنان از منابع نفت و گاز خود دانست.
پس از چند روز درگیری، اوضاع در مرز ارمنستان از سوی مقامات این کشورر آرام گزارش شد.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ