روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
انتقادات تند پسر نتانیاهو از رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بر آتش اختلافات در کابینه افراطی و بحران زده رژیم صهیونیستی دمیده است.
انتقادات تند پسر نتانیاهو از رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بر آتش اختلافات در کابینه افراطی و بحران زده رژیم صهیونیستی دمیده است.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
در پی تشدید بحران انسانی در خارطوم به دلیل ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع، کمپینی در راستای ارسال کمک‌های غذایی برای مردم محاصره شده در این شهر راه‌اندازی شده است.
پیوستن ۱۰ هزار نظامی ذخیره دیگر در ارتش رژیم صهیونیستی به صفوف مخالفان و نگرانی فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به نابودی توان نظامی ارتش، از جدیدترین تحولات مربوط به بحران در اراضی اشغالی است.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
ارتش سودان با پیشنهاد ابتکاری سازمان توسعه آفریقا برای حل بحران کنونی در این کشور موافقت کرد.
یک منبع آگاه نظامی در ارتش سودان، به الجزیره اعلام کرد که ارتش کنترل مقر‌های نیرو‌های پشتیبانی سریع را در طیبه و سوبا در جنوب خارطوم و نیز مقر ریاست این نیرو‌ها واقع در نزدیکی فرماندهی کل ارتش را به دست گرفته است و آن‌ها را از منطقه «الریاض» در شرق پایتخت عقب رانده است.
منابع عبری از وضعیت بحرانی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که تنها چند هفته از آغاز به کارش گذشته خبر می دهند.
در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرمانده کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثری در برقراری پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: با قدرت تمام تا آخرین لحظه بحران در کنار مردم گرفتار در برف و کولاک هستیم و به امدادرسانی‌های خود به مناطق سردسیر و صعب‌العبور، ادامه خواهیم داد.
رئیس ستاد بحران ارتش از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
تغییر رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به موضوع داغ رسانه های عبری تبدیل شده، این در حالی است که بحران های حاکم بر ارتش این رژیم، هالیوی را روبروی ماموریتی غیر ممکن قرار داده است.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید که تصمیم پنتاگون برای آموزش ارتش اوکراین جهت کار با سامانه موشکی «پاتریوت»، گواه مداخله واشنگتن در بحران فزاینده اوکراین است.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و به شدت تحت فشارهای داخلی و خارجی است.
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که کیم با اشاره به اینکه پزشکان ارتش بیشترین زحمت را برای فرونشاندن بحران ضداپیدمی در پایتخت متحمل شدند، از آن‌ها که روحیه خستگی‌ناپذیر و قدرت رزمی شکست‌ناپذیر ارتش را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ