قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه این تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان با مشکل مالی مواجه هستند.
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.
کاهش سهمیه بازیکنان در لیگ برتر باعث شده تا تیمهای پایه نیز در لیگ تهران دچار مشکلاتی شوند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که مبلغ قرارداد بیرانوند با این باشگاه ۱۴ میلیارد تومان است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
اعضای تیم پرسپولیس در اولین تمرین پیش‌فصل شرکت نخواهند کرد.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده که طی آن صنایع بزرگ به ویژه خودروسازان با حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بهتر شدن شرایط اقتصادی این دو تیم قدم خواهند برداشت.
پرسپولیس بعد از آن شکست تلخ مقابل هوادار حالا به خوبی توانسته از بحران خارج شده و دوباره در قامت یک مدعی قدرتمند خود را مطرح کند.
کاهش پاس گل هافبک های مطرح پرسپولیس بحرانی جدید برای این تیم محسوب می شود.
مدیرعامل پرسپولیس این روزها وظایفی سنگین‌تر از پنجره نقل و انتقالاتی را بر روی دوش خود می‌بیند.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس بدون مهاجم گل می زند اما این تیم همچنان نیاز به مهاجم تخصصی دارد.
قهرمانی بی دردسر پرسپولیس در پایان نیم فصل، هواداران این تیم را بیش از همیشه به تکرار قهرمانی در پایان فصل امیدوار کرده است‌.
آبی‌پوشان سیرجانی با کسب پیروزی خانگی برابر پرسپولیس می‌توانستند با یک بازی کمتر 27 امتیازی شوند.
آبی‌پوشان سیرجانی با کسب پیروزی خانگی برابر پرسپولیس می‌توانستند با یک بازی کمتر 27 امتیازی شوند.
اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.
سفر از ایران به مقصد هلند در بدترین موقعیت ممکن؛ اتفاقی که قطعا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
پرسپولیس در آستانه فصل پاییز با بحران زمین تمرین مواجه شده است.
سپاهان اصفهان با این تساوی ۹ امتیازی شد و تا رده پنجم جدول پایین رفت. شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم نیز ۵ امتیازی شدند تا امیدهای خود را برای بهبود جایگاهشان زنده نگه دارند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای چهامین هفته متوالی در لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد و گل گهر با برد مقابل پیکان جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ