تصاویر منتشر‌شده از سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش رنگ و لعاب خاصی گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
بارش شدید باران در شهر قم سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر شهر شد./فارس
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش شدید و مقطعی باران در هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: همچنان تردد در جریان است.
مدیریت بحران استان تهران از ­احتمال بارش باران در نیمه شمالی و وزش باد شدید و گردو خاک در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد.
رگبار باران و وزش باد شدید در ۶ استان
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به احتمال وقوع توفان لحظه‌ای و رگبار شدید باران همچنین کاهش دما در تهران هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد شدید و در فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع باد شدید و بارش برف و باران در برخی از نقاط کشور طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان کشور از آماده‌باش هلال احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و باد شدید لحظه ای در روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی استان های مرکزی و نیمه جنوب کشور را فرا می گیرد و این سامانه بارشی تا سه شنبه در کشور فعال است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و باد شدید لحظه ای روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی استان های مرکزی و نیمه جنوب کشور را فرا می گیرد و این سامانه بارشی تا سه شنبه در کشور فعال است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به فعالیت سامانه با بارش شدید باران در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش شدید برف و باران در ۹ استان طی روزهای پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و هوای کشور را اعلام کرد.
سازمان هواشناسی کشور هشدار نارنجی بارش برف و باران شدید در ۱۰ استان را اعلام کرد.
باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
به گزارش سازمان هواشناسی در غرب و شمال‌ غرب کشور، سواحل خزر،و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز،‌ تهران و سمنان وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
بارش باران و وزش باد شدید از روز جمعه
در پی بارندگی شدید و سیل گرفتگی مناطق مسکونی در بخش هایی از ژاپن، از نزدیک به دو میلیون نفر از ساکنان هفت استان این کشور خواسته شده خانه های خود را ترک کنند و به مناطق امن بروند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ