دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در جریان شکست این تیم مقابل بشیکتاش به میدان رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
بعد از لغو مسابقه در ایمولا به دلیل بارش سیل‌آسای باران، مرسدس برای اولین بار در گرندپری موناکو برنامه ارتقا و آپدیت فنی را برای خودروهایش موسوم به دبلیوـ14 اجرا می‌کند.
بحرین تصمیم گرفته است تا سفارت خود را در سطح سفیر در لبنان فعال کند.
وزارت امور خارجه به مناسبت روز نکبت در بیانیه‌ای بار دیگر بر راه‌حل دموکراتیک برای حل بحران قدیمی فلسطین مبنی بر بازگشت همه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش و برگزاری یک همه‌پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی این سرزمین به منظور اِعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی خود تاکید کرد.
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
بارش برف و باران در چهارشنبه شب مانع فرود هواپیمای حامل وزیر کشور به فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد.
روبن باراخا، ستاره سابق والنسیا، امروز رسما هدایت این باشگاه بحران زده را قبول کرد.
مدیرعامل پرسپولیس این روزها وظایفی سنگین‌تر از پنجره نقل و انتقالاتی را بر روی دوش خود می‌بیند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می‌گردد.‌
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
ایفاسرام اردکان موفق شد مقابل حریف سرسخت خود یعنی راه یاب ملل مریوان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.
اینتر با پیروزی پر گل و روحیه بخش 6-1 برابر بولونیا، به پیشواز دیدار حساس برابر آتالانتا رفت.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
استعفای سعید دقیقی شوک بدی به مسئولان شمس آذر و اهالی فوتبال در قزوین وارد کرده؛ این موضوع ممکن است صدرنشین لیگ یک را دچار بحران کند.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ