فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش مردم در خنثی سازی توطئه‌های مختلف دشمن گفت: این دهه‌های سخت نشان داد که همه عرصه‌های سخت با مردم آسان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز زمان برای دستیابی به یک راهکار سیاسی برای حل شرایط کنونی در نیجر وجود دارد.
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران‌ها دست پیدا کرده‌اند.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: کشور ایران در باتلاق مشکلات و بحران‌ها گیر کرده است. در بین کثیری از مردم ایران چشم‌انداز امیدبخشی برای آینده نیست. نخبه به فکر مهاجرت است؛ جوانان یا ازدواج نمی‌کنند یا بچه‌دار نمی‌شوند؛ کثیری از بدنه مردم با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.
رئیس جمهور مصر امروز یکشنبه در قاهره با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار و درباره مسائل دارای اهمیت مشترک تبادل نظر کردند.
عباس عبدی نوشت: سیستمی که اعصاب آن درست کار نکند، متوجه بحران‌هایش نیز نخواهد شد. کافی است که وضع فقر، نابرابری، آب، محیط زیست، مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، دینداری و... به درستی توصیف و منتقل شود، در این صورت اطمینان دارم که خواب از چشم هر مسوول محترمی خواهد پرید.
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه در امدادرسانی به مردم در بحران‌ها از جمله زلزله‌های نواقصی وجود داشت، گفت: در بحران‌ها کسانی می‌توانند مؤثر باشند، که دارای انضباط باشند.
«یکی از سناریو‌هایی که در روز‌های اخیر جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مهم منطقه خاورمیانه، در امر تحلیل رویداد‌های جاری اراضی اشغالی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده اند، شانس بالای وقوع یک ترور سیاسی پُر سر و صدا در اراضی اشغالی است. اتفاقی که همچون سال ۱۹۹۵ و ترور اسحاق رابین نخست وزیر سابق اسرائیل می‌تواند فصلی جدید را در چهارچوب مسائل کلان سیاسی و اجتماعی اراضی اشغالی آغاز کند».
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
ربیعی نوشت: در تحلیل ابعاد اقتصادی ناآرامی‌های اخیر توجه به چندبعدی بودن آثار ضروری است. بعد زمانی آثار، بعد مقیاس و بعد جامعیت. یافته‌های حاصل از گفتگو با تعدادی از کنشگران اقتصادی نشان می‌دهد از منظر بعد زمانی، برخی آثار اقتصادی این بحران اجتماعی، آثار کوتاه‌مدت بوده است که به سرعت و در روز‌های پس از بحران قابل رویت بوده در حالی که برخی آثار میان و بلندمدت است و در لایه‌های پایین‌تر و با فاصله زمانی مشخص می‌شود.
در برهه‌ای که افق روشنی برای برون رفت از بحران اوکراین و بحران انرژی به چشم نمی‌خورد، انتظار روزهای سخت‌تر برای شهروندان قاره‌ای که لقب «مرفه» و «سبز» را یدک می‌کشیدند، محتمل است.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
فرمانده سپاه تهران گفت: در کشور ما بحران‌ها همیشه فرصت طلایی برای برطرف کردن نقاط ضعف و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: یکی از عوامل عبور موفق جمهوری اسلامی از بحران‌ها، ظرفیت‌های موجود در قانون اساسی بوده و اتکا به آرای مردم باعث شده هیچ بن‌بستی بر مسیر پیشرفت قرار نگیرد.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
منابع خبری با اشاره به افزایش بی رویه تورم در انگلیس در کنار اعتصابات گسترده در این کشور به لندن لقب شهر بحران ها داده اند.
امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ