لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
در فاصله کمتر از چهل روز دیگر به شروع جام ملتهای آسیا والیبال ایران در شرایط ویژه ای قرار دارد.
فرقی نمی‌کند اثر هنری باشد یا ادبیات و موسیقی و عکاسی؛ محتوای ایجادشده توسط هوش مصنوعی در همۀ حوزه‌ها در حال افزایش است و هر روز تشخیص اصل یا مصنوعی بودن این تولیدات سخت‌تر می‌شود.
سرمربی پیکان کار دشواری برای بازسازی تیم خود برای حضور در لیگ برتر دارد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
خوک‌های دریایی در طول سفر‌های جستجوی شان برای یافتن غذا به طور میانگین تنها دو ساعت در روز می‌خوابند و در حین شیرجه زدن چرت‌های پنج تا ده دقیقه‌ای می‌زنند و این گونه زمان خواب شان در طول شبانه روز تقسیم می‌شود.
تمرین تیم‌ فولاد، پس از یک روز تعطیلی با هشدار جدی علیرضا منصوریان به شاگردانش همراه بود.
شاید پدر و مادر بودن سخت‌ترین و پر ارزش‌ترین شغلی باشد که تا به حال داشته اید. ما به عنوان والدین باید هر روز تصمیماتی بگیریم که یا به نفع ما باشد یا نتیجه معکوس داشته باشد؛ بنابراین وقتی صحبت از موضوع پیچیده‌ای مثل صحبت با بچه‌هایمان در مورد جنسیت و سلامت جنسی به میان می‌آید، جای تعجب نیست که از کسانی که قبل از ما آمده‌اند راهنمایی بگیریم.
دنیس ووک، ورزشکار روسی اهل سن پترزبورگ با کشیدن هواپیمای ۳۲.۱ تنی با دست در فرودگاه سوچی، رکورد جهان را شکست. این ورزشکار روس در رویداد روز جهانی ورزش در ۶ آوریل یک هواپیمای ۳۲.۱ تنی را ۱۰ متر جابجا کرد. در این رویداد که به طور مشترک با شرکت هواپیمایی روسیه ایرلاینز برگزار شد، دنیس ووک یک هواپیمای سوخو جت ۱۰۰ را تنها با استفاده از نیروی بازو به طول ۱۰ متر کشید. این روش سخت‌ترین تکنیک در این رشته محسوب می‌شود.
برونو سالتور، سرمربی موقت چلسی، در مورد اخراج گراهام پاتر و آمادگی این تیم برای رویارویی با لیورپول در لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
سخت‌ترین و راحت‌ترین گروه ایران در جام ملت‌ها
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
در حالی که ایران طی ماه‌های اخیر سخت‌ترین محدودیت‌ها را علیه شبکه‌های اجتماعی و پهنای باند اینترنت ایجاد کرده طی یکی دو روز اخیر موج جدیدی از محدودیت بسیاری از سرویسهای ایرانی را دچار اختلال کرده است.
جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می‌دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت‌ها را به رئیس جمهور نگویند، چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی‌پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می‌بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.
حذف کردن صبحانه نه تنها چاقی و افزایش وزن را به دنبال دارد، بلکه کاهش وزن را بسیار سخت‌تر کرده و باعث می‌شود در ادامه‌ی روز احساس گرسنگی کاذب داشته باشید و نیاز بیشتری به تغذیه پیدا کنید.
رضا کرمانشاهی، داور بازنشسته، در مورد انتخاب داور دربی پیش‌رو نکات جالبی را متذکر شده است.
با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
وزیر کشور بیان کرد: ما در دهه ۱۳۶۰ شرایط بسیار پیچیده و سخت‌تری را قبلاً پشت سر گذاشتیم، در همین تهران هر روز تعداد زیادی از هموطنان‌مان را شهید می‌کردند، در گلستان، کردستان و جا‌های دیگر مشکلات فراوانی وجود داشت. عزیزان ما امثال شهید بهشتی‌ها و مطهری‌ها را از ما گرفتند در حالی‌که درگیر دفاع مقدس هم بودیم.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراضی است.
هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از یک فصل نه چندان خوب در مصاف روز گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ