فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی سوئد به دلیل هتک حرمت قرآن کریم در این کشور از حضور در مسابقات جهانی زیر 20 سال بازماند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.
آخرین تمرینات تیم نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2023 در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
جمعی از جوانان شهر کابل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با شعار «افطارمان در قدس» و با حضور در محل ساخت نماد مسجدالاقصی در پایتخت افغانستان اقدام به غباررویی و زیباسازی این نماد کردند.
مصاف جوانان ایران و عراق برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی، این بازی فردا در تاشکند برگزار می شود و تیم پیروز به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها صعود می کند.
دو مربی تیم های ملی هاکی روی یخ بانوان و جوانان ایران در دوره آموزشی فدراسیون جهانی شرکت کردند.
تیم ملی جوانان که برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به ازبکستان رفته است، تمرینات خود را در این کشور آغاز کرد.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است، چون این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.
اولین رویداد بین‌المللی فدراسیون تنیس در سال ۲۰۲۳ از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اردوهایمان را از اواسط نوروز آغاز می‌کنیم و بازیکنانی که قبلا از اردوهای ما خط خورده‌اند فرصتی دوباره برای حضور در تیم ملی خواهند یافت.
تیم فوتبال جوانان ایران پیش از حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی دو برنامه خوب را پشت سر خواهد گذاشت.
وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت در مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شرکت خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی گفت: این تیم شرایط خاصی دارد و امیدوارم بازیکنان در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.
با اعلام کادرفنی، ترکیب تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسپانیا مشخص شد.
با اعلام کادرفنی، ترکیب تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2022 – اسپانیا مشخص شد.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
سرمربی تیم ملی فرنگی تأکید کرد که رقابت‌های جام‌جهانی با حضور پرقدرت تیم‌های مجارستان و آذربایجانِ میزبان برگزار خواهد شد.
تیم جوانان که برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا راهی شهر بیشکک شده تمرینات خود را در این شهر آغاز کرده است.
عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی صوفیه و برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تیم دانشجویان را در مسابقات جهانی همراهی خواهند کرد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های جهانی بلغارستان، بامداد امروز (جمعه) راهی کشور بلغارستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ