اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
هواداران استقلال یک بار دیگر اعتراض شان را به شرایط این باشگاه نشان دادند
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
تجمع مردمی در کره‌جنوبی در اعتراض به تنش‌آفرینی آمریکا در شبه‌جزیره کره در سئول برگزار شد.
تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت فعلی تیم معترض بودند، مقابل مجلس و ساختمان باشگاه تجمع کردند.
شماری از مردم آمریکا با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور از ملت فلسطین حمایت کردند.
جمعی از دانش آموزان تهرانی در پی اهانت اخیر به قرآن کریم در کشور سوئد، صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیر، روبروی سفارت این کشور تجمع کردند.دلسوزان قرآن در مقابل سفارت سوئد شعارهایی نظیر «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»سر دادند.و دست‌نوشته‌هایی با عناوین «توهین، تحقیر، اهانت، آزادی یا وقاحت؟»، «دانش آموز مسلمان حامی دین و قرآن» دیده می‌شود. حامد جعفرنژاد
صدها تن از مسلمانان و مردم استکهلم در اعتراض به اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم، در خیابان‌های پایتخت سوئد تجمع کردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: تجمع کنندگان عفاف و حجاب پیشنهاد دیدار با دادستان را قبول نکردند.
گروهی از هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شدند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
تجمع خانواده های اعضای گرفتار در فرقه رجوی مقابل سفارت ترکیه
رسانه‌های محلی افعانستان از وقوع انفجاری در شهر مزارشریف در شمال این کشور خبر می‌دهند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
منابع عبری از برگزاری تجمعی گسترده با حضور دستکم ۲۰ هزار نفر در برابر ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو خبر داد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه بیان کرد: در ۱۶ آذر ماه هیچ برنامه و تقاضایی برای برگزاری تجمعی نداشتیم، ولی در پی برگزاری تجمعاتی، حدود ۲۰ نفر ممنوع الورود شدند. این دانشجویان افرادی هستند که اصرار دارند این مسیر را ادامه دهند و رفتار‌های مداراگونه ما را بر نمی‌تابند و دانشگاه در مقابل از ابزار‌های قانونی خودش استفاده خواهد کرد.
تجمع در اعتراض به نقض حقوق مردم ایران توسط سوئد و کشور‌های اروپایی امروز (۲۰ آذر) در مقابل سفارت سوئد برگزار شد‌.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.
بر اساس مشاهدات در این درگیری‌ها حداقل ۲۰ نفر توسط نهاد‌های امنیتی بازداشت شدند.
فرماندار همدان گفت: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ نفر دستگیر شدند که ۲۰ نفر ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: منابعی که پیش از این در مسکن مهر وجود داشته، بازگشت و مطالبات دولت در صندوق ملی مسکن تجمیع می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: حدود ۲۲۰ خدمت اصلی در مجموعه وزارت صمت و نهادها و شرکت‌های تابعه توسط بیش از ۲۰ سامانه ارائه می‌شود که همه خدمات به‌زودی از طریق درگاه یکپارچه خدمت ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ