وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز زمان برای دستیابی به یک راهکار سیاسی برای حل شرایط کنونی در نیجر وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فقدان قوانین عادلانه بین المللی در حوزه سایبر موجب مداخلات نا امن کننده‌ی امریکا در سطح جهانی شده‌ است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، گفت: کشورهای منطقه می‌توانند بدون مداخلات خارجی امنیت منطقه را تأمین کنند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
ناتو نیروهای موسوم به حافظ صلح خود را در کوزوو مستقر کرد.
رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نجباء در خصوص اقدامات خلاف عرف دیپلماتیک سفیر ایالات‌متحده در بغداد به دولتمردان عراقی هشدار داد.
رئیس جمهور مکزیک با انتقاد از آمریکا خواستار پایان مداخلات واشنگتن شده است.
نخست‌وزیر سابق قطر بحران کنونی در سودان را نتیجه مداخلات خارجی و نصیحت‌های مغرضانه توصیف کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مداخلات بی رویه دولت عرصه را برای بخش خصوصی تنگ می کند از این رو در محیطی که امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد بخش خصوصی عقب نشینی می کند.
یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
یک کارشناس ارشد روابط بین الملل اظهار کرد: عوامل مختلفی آمریکا را به مداخلات نظامی در کشورها تشویق کرده که یک دلیل سنتی آن، دستیابی به منابع انرژی و طبیعی سایر کشورهاست.
وزیر امور خارجه گفت: مداخلات نظامی، جنگ و تروریسم مثلث شومی را شکل داده‌اند که در کنار تمامی آثار ویران کننده خود، تخریب گسترده محیط زیست و از بین بردن زیرساخت‌ها را به دنبال داشته است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترددر محورهای شمالی روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس‌جمهور گفت: دهه‌ها مداخله خارجی، کودتا، وابستگی و تحقیر همه جانبه ملتی بافرهنگ منجر به قیام تاریخ‌ساز ملت ایران علیه رژیم مستبد پهلوی شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اروپا می‌خواهد همانند گذشته به سرنوشت ملت ایران بازگردد و تاریخ ننگین و نکبت‌بار مداخلات گذشته خود را در سرزمین بزرگ ایران، تکرار کند.
نماینده دبیر کل ناتو در امور آسیای مرکزی و قفقاز به کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان سفر و با مقامات دو کشور درباره اختلافات مشترک رایزنی کرد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
جانشین وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق تاکید کرد که دولت های منطقه نسبت به زیان های ناشی از حضور و مداخلات خارجی و به ویژه آمریکا در منطقه باید هشیار و بیدار باشند.
وقتی ما با سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت گذاری دستوری، کنترل قیمت در زنجیره را به دست بگیریم، باعث از بین رفتن رقابت در کیفیت می‌شویم و به کیفیت تولید خودمان ضربه می‌زنیم، اما با اصلاح هدفمند یارانه کالا‌های اساسی و انتقال آن به انتهای زنجیره، سبب عدم دخالت دستوری دولت در قیمت در طول زنجیره خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ