کانر مک‎گرگور با استقبال از مبارزه احتمالی زاکربرگ و ماسک اعلام کرد که قصد مربیگری در این مبارزه را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: استقبالی که ما انتظار داشتیم از این طرح صورت گیرد، اتفاق نیفتاده است.
رئیس جمهور در سفر به منطقه‌ای خود آمریکای لاتین، در کارخ ریاست جمهوری ونزوئلا مورد استقبال رسمی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل با حضور رئیس جمهور سوریه در جده عربستان شروع به کار کرد.
مهدی ترابی با حرکت تکنیکی و فردی خود به دنبال گرفتن یک موقعیت پنالتی دیگر بود که وحید کاظمی اما تنها با کارت زرد به استقبال او رفت.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از پیروزی حساس مقابل رم تاکید کرد که هنوز کار کسب سهمیه برای تیمش به پایان نرسیده است.
مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و در راستای پاسداشت آیین‌های کهن ایرانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که حول شعار «سعدآباد؛ باغ‌موزه اندیشه» برگزار می‌شوند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، از تصمیم ژوائو کانسلو برای ترک این باشگاه و پیوستن به بایرن مونیخ تمجید کرد.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
دیدار برزیل و صربستان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی قطر تا این جای کار بود.
تایلر آدامز، ستاره آمریکایی لیدز یونایتد، در جریان دیدار برابر برابر تاتنهام از زمین مسابقه اخراج شد.
این‌طور که پیداست مرد شماره یک نیمکت استقلال از بابت تغذیه در ایران مشکلی ندارد و با توجه به اینکه در هتل زندگی می‌کند، انواع غذا‌های بین‌المللی برایش موجود است و البته از غذا‌های ایرانی هم استقبال می‌کند.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می‌پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهای این تیم تا به اینجای کار اشاره می‌کنیم.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهایی که از خود تا اینجای کار ثبت نموده اند اشاره میکنیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سیاسیونی‌ که در دولت جدید عراق حضور دارند، می‌خواهیم که به اراده عراقی‌ها برای روی کار آمدن دولتی که پاسخگوی خواسته‌های آنها باشد، احترام بگذارند.
شهردار منطقه ۱۳ از آغاز به کار طرح‌های ترافیکی ویژه استقبال از مهر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی خبرداد.
بجنورد-عضو کمیسیون آموزش مجلس استقبال از مدارس نظری را باعث ایجاد آثار منفی در کشور دانست و گفت: علاوه بر سوق دادن دانش آموزان به هنرستان‌ها، تقویت و تجهیز این نهادها در دستور کار خواهد بود.
وزیر صمت از استقبال مسئولان روسی از خودرو و قطعات ایرانی خبر داد و گفت: از چند ماه پیش مذاکراتی برای صادرات خودرو و قطعه به روسیه آغاز شده است و باید روال کار طی شود.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ