اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم وزنه‌برداری زنان خوزستان توانست بیشترین مدال طلا را در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورد.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دست گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فرش نفیس در موزه مردم شناسی رشت خبر داد و گفت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع در گیلان کم نظیر است.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
صرف نظر از نتیجه ای که در جام حذفی به دست می آید، باشگاه استقلال علاقمند به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو دست کم به مدت یک فصل دیگر است.
زوج خط حمله استقلال در این فصل علاوه بر ثبت آماری کم‌نظیر، حالا باید به دنبال درخشش و در دنباله قهرمانی در جام حذفی باشند.
کارشناس فوتبال تاکید کرد که حساسیت چند هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ این مسابقات کم سابقه است و نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را پیش بینی کرد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه با استقبال گرم هواداران روبرو شد.
آبی‌ها اگرچه در بازی مقابل نساجی به برتری نرسیدند اما بهترین نمایش خود را در چند بازی اخیر ارائه دادند.
تقابل با تیم اخر جدول برای استقلال فرصتی مناسب است که امکان تبدیل شدن به تهدید را هم دارد.
استقلال بازگشت های بزرگی در آسیا داشته است، یکی از این بازگشت های فراموش نشدنی در شش دقیقه کم نظیر رقم خورده است.
از این هفته و با اعلام فدراسیون فوتبال دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز باشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بیفتند.
با توجه به صحبت های صورت گرفته از سوی کاوه رضایی در پایان بازی استقلال – تراکتور، به نظر می رسد بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها دست کم در این برهه از زمان منتفی است.
مربی استقلال می‌گوید در این تیم بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند.
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
استقلال در آبادان شب خوبی را در برابر صنعت نفت تجربه نکرد و چنانچه صحنه خطا به روی آرمان رمضانی به وجود نمی آمد، احتمالا بازی با نتیجه مساوی صفر - صفر به پایان می رسید.
در مراسم استقبال از تیم ملی آرژانتین کم مانده بود لیونل مسی با یک خطر بسیار جدی مواجه شود.
مراسم استقبال از تیم ملی در دوحه با اتفاقات خاص و مختلفی همراه بود.
سخنگوی دولت گفت: استقبال کم‌نظیر هنرمندان و هنردوستان از این جشنواره، نویدبخش روزهای پررونق سینما است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است اگر شرایط پیوستن کیلیان امباپه به رئال فراهم شود، او با استقبال هواداران این باشگاه روبرو می شود و موج مخالفت‌ها علیه او کم خواهد بود.
استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی سال سختی را پیش رو دارد، استقلال ساپینتو برای تکرار قهرمانی همه ابزار لازم را درکنار هم دارد.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ