مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از پیروزی حساس مقابل رم تاکید کرد که هنوز کار کسب سهمیه برای تیمش به پایان نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
هادی چوپان به شایعه دعوت نشدن به مسابقات پیتسبورگ آمریکا واکنش نشان داد.
خبرورزشی نوشت: ۸ غول بدنسازی جهان در مسابقات پیتسبورگ پرو ۲۰۲۳ به طور افتخاری فیگورگیری خواهند کرد با این حال هادی چوپان در میان این افراد حضور نخواهد داشت.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
بازیکن ملی‌پوش گل‌گهر معتقد است نفراتی شایسته حضور در تیم ملی بودند که دعوت نشدند.
علت دعوت نشدن ستاره استقلال به تیم ملی مشخص شد.
آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
تصاویری که از دیدار دیشب اینتر و میلان منتشر شده و بگو مگوی چند نفر از بازیکنان روسونری با دروازه‌بان این تیم را نشان می‌دهد با اعتراض هواداران روبرو شده است.
خبرنگار عمانی استدلال برانکو درباره دعوت نشدن مهاجم سابق سپاهان را زیر سوال برد.
سرخیو راموس پس از دعوت نشدن به اردوی لاروخا، امید خود را از دست نداده و همچنان به آینده امیدوار است.
شب گذشته لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی قطر اعلام شد و کارلوس کی‌روش در اقدامی عجیب نام ۴ دروازه‌بان را در لیست خود قرار داد.
لیست منتخب کارلوس کی‌روش نشان می‌دهد هفت لژیونر بیشتر نسبت به بازیکنان لیگ برتری دعوت شده‌اند.
عکس‌های منتشره از تمرین نوبت صبح بازیکنان دعوت شده به کمپ ارزیابی نشان می‌داد کارلوس کی‌روش سررشته کلیه امور را در دست دارد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
دلیل دعوت نشدن «ادینسون کاوانی» ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه برای بازی مقابل ایران و کانادا مشخص شد.
دلیل دعوت نشدن «ادینسون کاوانی» ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه برای بازی مقابل ایران و کانادا مشخص شد.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند باید تلنگری برای آنها باشد تا خودشان را به سطح بالایی برسانند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت این مجموعه ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ