رئیس جمهور در سفر به منطقه‌ای خود آمریکای لاتین، در کارخ ریاست جمهوری ونزوئلا مورد استقبال رسمی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور صبح امروز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ پس از بازگشت از سفر به آفریقا مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در کاخ ریاست جمهوری اوگاندا مورد استقبال رسمی «امرسون منانگاگوا» همتای زیمبابوه‌ای خود قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود به آفریقا، در نخستین برنامه سفر به اوگاندا، مورد استقبال رسمی «یووری موسونی» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود به آفریقا، در نخستین برنامه سفر به اوگاندا، مورد استقبال رسمی «یووری موسونی» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیاتی عالی‌رتبه شامل معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به کنیا سفر کرده در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا قرار گرفت.
رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در کاخ ریاست جمهوری کنیا به صورت رسمی مورد استقبال آقای «ویلیام روتو» همتای کنیایی خود قرار خواهد گرفت و سپس دیدار خصوصی روسای جمهور و مذاکرات مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
تا به حال سابقه نداشته است که همسر رئیس جمهور مانند یک مقام رسمی مورد استقبال و تشریفات ویژه قرار گیرد.
رئیس‌جمهور عصر روز دوشنبه به وقت محلی در کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا موسوم به کاخ «میرافلورس» در شهر کاراکاس مورد استقبال رسمی «نیکولاس مادورو» همتای «ونزوئلایی» خود قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود عازم اندونزی شده، پس از ورود به این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور اندونزی قرار گرفت.
اهواز - رئیس جمهور با حضور در میان کارگران شرکت نیشکر هفته تپه به صورت جالبی از سوی کارگران این شرکت مورد استقبال قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور از پیگیری مطلبی با عنوان استقلال مالی زن منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی خبر داد و گفت:در گفتگو باایشان،مشخص شد مواردی که در اصل سخنرانی بوده با تیتر منتشر شده مغایر است.
معاون رئیس جمهور از پیگیری مطلبی با عنوان استقلال مالی زن منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی خبر داد و گفت:در گفتگو باایشان،مشخص شد مواردی که در اصل سخنرانی بوده با تیتر منتشر شده مغایر است.
رئیس جمهور سوریه در فرودگاه بین المللی ونوکووا مسکو مورد استقبال رسمی از سوی میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر یفیموف سفیر روسیه در سوریه و بشار الجعفری سفیر سوریه در مسکو قرار گرفت.
رئیس جمهور سوریه در سفری رسمی به همراه هیئت عالی رتبه دقایقی قبل وارد مسکو شد و مورد استقبال قرار گرفت.
رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل به صورت رسمی از رئیس‌جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
رئیس‌ جمهور چین امروز پس از ورود به قزاقستان در شهر «نور سلطان» مورد استقبال «قاسم ژومارت توکایف» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
تبریز- سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفری یک روزه به آذربایجان‌شرقی صبح روز سه شنبه وارد تبریز شد و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ