اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
تاریخ و ساعت برگزاری دیدارهای تیم ملی هندبال ایران در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی اعلام شد.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تستهای پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک شبانه‌روز برای کره زمین در دوران پرکامبرین ثابت و تنها حدود ۱۹ ساعت بوده است.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
تاریخ و ساعت قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا اعلام شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ و ساعت قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.
تاریخ و ساعت قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا اعلام شد.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۶ بهمن ماه صدای مهیبی در شهر کرمان شنیده شد به طوری که شیشه در و پنجره‌ها را به لرزه در آورد.
هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER قرار بود مسیر شمال شرقی را از کوالالامپور تا پکن طی کند. با این حال، حدود ۴۰ دقیقه پس از برخاستن، هواپیما در همان زمانی که ارتباطش با کنترل ترافیک هوایی قطع شد، به شدت به سمت غرب چرخید. در این زمان رادار نظامی و غیرنظامی مالزی توانست حدود یک ساعت دیگر هواپیما را شناسایی کند تا اینکه هواپیما در ساعت ۲:۲۲ بامداد به وقت محلی از محدوده رادار بر فراز دریای آندامان خارج شد.
حوالی آرامگاه ابن بابویه در شهرری برجی آجری سر به فلک کشیده‌ای با قدمت ۹۰۰ ساله، گوشه‌ای از تاریخ ایران زمین را درگوشه دل خود جای داده است. این برج در عهد سلجوقی و احتمالا در زمان انتقال پایتخت از نیشابور به ری به دستور طغرل بیک؛ مؤسس سلسله سلجوقیان ساخته شده است و برای همین به این نام شناخته می‌شود.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
این ساعت علاوه بر ساعت تاریخ شامل روز، ماه، سال، شکل ظاهری ماه در آن شب و شماره هفته سال را هم به صاحبش اطلاع می‌دهد.
چند سوال در باره سرقت از بانک ملی!
پسر ورزشکار پس از 9 سال از کما خارج شد
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین آمریکا به میدان رفت و با شکست دادن این حریف بدون باخت، شگفتی‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ