فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
این روز‌ها همه از هوش مصنوعی حرف می‌زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می‌شود. در تازه‌ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.
سازمان الحشدالشعبی عراق در نهمین سالگرد تأسیس خود از یک پهپاد تهاجمی به‌نام «M-۶» رونمایی کرد. این پهپاد برای اولین بار در زمره تجهیزات نظامی الحشدالشعبی در راستای حفظ و تأمین امنیت عراق در آمده است.
تصاویری جذاب و تماشایی از خودرو شگفت انگیز BMW که قابلیت تغییر رنگ دارد، واکنش‌های زیادی را در برداشته است. منبع: خبرفوری
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
به گفته ناسا، آکسیوم اسپیس، شرکتی است که برای ساخت لباس‌های ماموریت آرتمیس ۳ به کره ماه، بر اساس سال‌ها تحقیق و تخصص ناسا انتخاب شد. انتظار می‌رود آرتمیس ۳ پس از دو ماموریت آزمایشی آرتمیس، فضانوردانی از جمله اولین زن را روی ماه فرود آورد.
مرسدس بنز از اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود که با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» رونمایی کرد.
توالت فرنگی هوشمند «کوهلر نومی» با قابلیت باز و بسته شدن خودکار، پخش موسیقی، سیستم خوشبو کننده هوا و خشک کردن تولید شد.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
امارات و اسرائیل اولین کشتی نظامی بدون سرنشین را که توسط شرکت‌های نظامی دو کشور تولید شده است، رونمایی کردند، اقدامی که نشان دهنده روابط نظامی رو به رشد بین آنهاست.
بعد از رونمایی از ماشین، طالبان اینبار از اولین تانک ربات خود رونمایی کرد.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
یک کشتی مبتنی بر هوش مصنوعی که قابلیت حمل پهپاد، زیردریایی‌ها و حتی وسایل نقلیه روی آب بدون سرنشین دارد و می‌تواند به‌طور خودکار در آب‌های آزاد حرکت کند در چین رونمایی شد.
یک خودروی اسپرت و مدرن ساخته شده در افغانستان در خیابان‌های کابل به حرکت درآمد.
مدل جدید مرسدس بنز که "S۶۳ ئی پرفورمنس" نام دارد با الهام از اولین مدل AMG ساخته است.
نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن رادارگریز هسته‌ای جدید خود رونمایی کرد که به تدریج جایگزین هواپیما‌هایی خواهد شد که برای اولین بار در جنگ سرد پرواز کردند.
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
مرسدس بنز از خودروی نمایشی مجازی خود رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیدا است، تنها در دنیای دیجیتالی وجود دارد. این اولین خودروی تمام‌مجازی این خودروساز است که به عنوان بخشی از سه‌گانه دیجیتالی پیرامون مسابقات جهانی لیگ آو لجندز ۲۰۲۲ ساخته شده است. این مدل همچنین حاصل همکاری مداوم مرسدس بنز و رایت گیمز، شرکت سازنده سری بازی‌های محبوب لیگ آو لجندز است.
مدیر عامل تسلا از اپتیموس، ربات انسان‌نمای محبوب خود رونمایی کرد.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
در رویداد بزرگی که توسط شیائومی در ۱۱ آگوست در پکن برگزار شد، این شرکت از اولین ربات انسان نمای خود، CyberOne رونمایی کرد. ربات انسان نمای شیائومی ۱.۷۷ متر قد و ۵۲ کیلوگرم وزن دارد. شیائومی این ربات را با لقب «برادر فلزی» نیز می‌خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ