حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۶ بهمن ماه صدای مهیبی در شهر کرمان شنیده شد به طوری که شیشه در و پنجره‌ها را به لرزه در آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان چهارجانبه کشور به میزبانی سالن 6 هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد.
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
استاندار تهران گفت: ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران- مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تامین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.
هویز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استخدام‌های غیر بومی در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس غیرقابل قبول است و استاندار خوزستان باید قاطعانه جلوی اینگونه استخدام‌ها را بگیرد.
در جلسه‌ای با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش صنایع مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان که افزایش تولید و اشتغال داشته‌اند، توزیع می‌شود.
حرف‌های استاندار کرمان درباره مس رفسنجان و اینکه این تیم را با توجه به جایگاهش در جدول تیم اول استان می‌داند، حسابی گل‌گهری‌ها را تحریک کرده است.
یکی از اتفاقات روزهای اخیر تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان حضور استاندار کرمان در تمرینات این تیم بوده است.
استاندار کرمان پس از حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران(اکسپو 2023) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران دیدن کرد.
گفته می‌شود ورزشگاه کرمان از فصل آینده می‌تواند بدون مشکل میزبان بازی‌ها باشد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: استاندار خوزستان هر زمان نیاز باشد، امکان حضور در جلسات هیئت دولت را دارد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرار داد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.
طرح تدوین معیارهای حفاظت از آثار معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با استفاده از پوشش‌های حفاظتی در استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی انجام شد.
استاندار کرمان آخرین وضعیت سلامتی حمید سجادی را پس از حادثه هلیکوپتر شرح داد.
با تصمیم استانداری کرمان و در سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در روز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل هستند.
استاندار کرمان گفت: نظام اگر برخورد خشن و تند با دانشجویان نمی‌کند بر اساس ناتوانی نیست، بلکه به خاطر جایگاه دانشجو و نقش پیشران دانشجو است که او را از بقیه متفاوت می‌کند؛ دانشجویی که سه بار دستگیر شده است، صرفا بر اساس هیجان نیست بلکه اهداف مشخصی دارد و این دانشجو شاید در ظاهر دانشجو باشد، اما در حقیقت دیگر دانشجو نیست.
استاندار کرمان با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های جهادی دکتر علی رستمی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر و تشکر کرد.
وی ادامه داد: جنس حمله دشمن هیبریدی (ترکیبی) است و همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و مقام معظم رهبری ناظر به این اتفاقات هشدارهایی دادند و خطرناک‌تر از تحریم، تحریف را دانستند.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، در شهرستان عنبرآباد با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، آغاز شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسی‌هایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسی‌ها نشان داد که عمده دلایل آن تصور آینده و نبود شغل مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساخت‌های زندگی بوده است.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ