اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا شکاری پس از پشت سر گذاشتن چند سال دشوار و سخت بار دیگر نامش را به عنوان ستاره در فوتبال ایران مطرح کرده است.
خورشید با سرعت 828000 کیلومتر در ساعت در حال گردش به دور کهکشان راه شیری است. بر این اساس، خورشید 230 میلیون سال طول می کشد تا یک گردش کامل به دور کهکشان راه شیری انجام دهد.
این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی‌ها باعث آسیب رسیدن به انسان‌ها می‌شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. گفتنی است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
کشف بقایای این رستوران، در چارچوب کاوش‌های پروژه مشترک همکاری موزه باستان شناسی و مردم شناسی در دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه کمبریج و شورای دولتی عراق برای آثار باستانی و میراث فرهنگی با بهره گیری از فناوری‌های مدرن مانند عکسبرداری با کمک پهپاد و آنالیز ژنتیکی صورت گرفته که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود.
ابرماه یک رویداد نادر و زیبا است که فقط چند بار در سال می‌توانید ببینید. وقتی این پدیده اتفاق می‌افتد، یک ماه بزرگ و درخشان در آسمان پدیدار می‌شود که هر که را به بالا نگاه کند، شگفت‌زده خواهد کرد.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
کریستیانو در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد، اما بار‌ها اعلام کرده به‌خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است. او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
رئیس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزئیات و پیگیری برنامه‌ جمهوری‌خواهان جهت استیضاح رئیس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
ترس بزرگتر از رکود تورمی است. افزایش نرخ بهره که رشد اقتصاد را کاهش می‌دهد باعث افزایش نرخ بیکاری می‌شود و نمی‌تواند به شکل معناداری تورم را کاهش دهد. همزمان چنین وضعیت اقتصادی‌ای با پوپولیسم ضد سیستم مطمئنا برای نظم جهانی از پیش متزلزل شده عمیقا بی‌ثبات کننده خواهد بود.
عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و پس از چند سال صحبت و وعده بالاخره امسال اجرایی شد و تاکنون چندین بار عرضه خودروها در بورس کالا انجام شده است، حال سوال اینجاست که در صورت تاخیر تحویل خودرو به خریداران در بورس کالا چه خواهد شد؟
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
عباس عبدی با اشاره به دلایل مهاجرت پزشکان، گفت: انگیزه و دلایل پزشکان در این باره گوناگون است، یک بخش این است که آن‌ها نخبه‌ترین گروه حرفه‌ای در ایران هستند و سطح حرفه‌ای آنان نیز بسیار بالا است، به طوری که قابل مقایسه با هیج حرفه دیگری در ایران نیست و اعتبار پزشکی ایران در جهان بالا و قابل قبول است، ولی همواره بویژه در چند سال گذشته پزشکان از سوی حاکمیت مورد بی مهری قرار گرفته اند و در این زمینه توجه کافی به نظرات و مطالبات جامعه پزشکی نشده است.
تاریخ چند بار تکرار می‌شود؟ یک بار؟ دو بار؟ سه بار؟ پاسخ این سوال برای غزه‌ای که مدام در تیررس حملات و موشک‌های صهیونیستی قرار دارد ۶ بار در  در یک بازه زمانی ۱۶ ساله است.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سالروز انفجار بندر بیروت، از اینکه تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت در سال ۲۰۲۰ چند ماه است که متوقف شده، ابراز تاسف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ