بازگشت درخشان گل‌گهر در جبران دو گل عقب‌افتاده از سپاهان یکی از زیباترین بازی‌های سالیان اخیر لیگ را رقم زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران غیرایرانی و غیرمقیم از مرز چذابه وارد کشور عراق خواهند شد اما زائرانی که در ایران مقیم هستند می توانند از مرز شلمچه عبور کنند.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
چذابه - فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست از انجام سونوگرافی و چکاب کامل پیروز در بیمارستان و انتقال آن به پردیسان خبر داد.
اهواز - ناظر گمرکات استان خوزستان گفت: فعالیت‌های تجاری در دو مرز بین المللی چذابه و شلمچه از سر گرفته شد.
اهواز- دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: از سرگیری صادرات از مرزهای استان پیگیری شده اما طرف عراقی هنوز آمادگی خود را برای از سرگیری صادرات اعلام نکرد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تأمین سوغات زائران برپا شده است.
چذابه - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت ۱.۶ میلیون زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا روز گذشته بیش از یک میلیون زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت عراق خارج شدند.
گروه اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران که با هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران راهی مبادی مرزی کشور شده اند، بر کیفیت و کمیت نکات ایمنی و بهداشتی محل‌های استقرار و گذر زائران نظارت دارند.
چذابه- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون سه میلیون زائر ایرانی برای حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.
چذابه- فرمانده کل سپاه گفت: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.
رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران گفت: طی بازدیدی که از مرز چذابه داشتم، ترافیک و ازدحامی وجود نداشت و این مرز معطلی اندکی دارد.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
چذابه - وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از پیگیری‌ها برای حل مشکلات تردد زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زایران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زایران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص آخرین وضعیت محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه اظهار کرد: در محور‌های منتهی به مرز‌ها خرمشهر یعنی محور اهواز به خرمشهر و اهواز به سوسنگرد و چذابه مشکل ترافیکی وجود ندارد؛ در این محور‌ها ترافیک روان، اما پر حجم و گاهی اوقات سنگین است.
چذابه - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هفت نفر و فوت یک نفر در سانحه رانندگی مشرح عراق خبر داد.
راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت ۲۴ ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی نا آرامی‌های کشور عراق مرزهای شلمچه و چذابه تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
شلمچه- رئیس پلیس راهور فراجا، شرایط برای تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: زوار سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.
بازگشت درخشان گل‌گهر در جبران دو گل عقب‌افتاده از سپاهان یکی از زیباترین بازی‌های سالیان اخیر لیگ را رقم زده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی وضعیت محل استقرار تیم‌های امدادرسان به زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ