فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی نا آرامی‌های کشور عراق مرزهای شلمچه و چذابه تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان بر حقوق عامه زوار حسینی تاکید کرد و گفت: علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.
اهواز - ناظر گمرکات استان خوزستان گفت: فعالیت‌های تجاری در دو مرز بین المللی چذابه و شلمچه از سر گرفته شد.
اهواز- دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: از سرگیری صادرات از مرزهای استان پیگیری شده اما طرف عراقی هنوز آمادگی خود را برای از سرگیری صادرات اعلام نکرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تأمین سوغات زائران برپا شده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در محورهای ایلام - سرابله - حمیل محدوده‌های تونل آزادی و گلمه، چذابه - بستان محدوده بستان و خرمشهر - شلمچه و بالعکس محدوده شلمچه نیمه سنگین است.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا روز گذشته بیش از یک میلیون زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت عراق خارج شدند.
شلمچه- فرمانده سپاه از امنیت و تردد بدون مشکل زوار حسینی برای عزیمت به مرزهای کشور خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های کرج-تهران و تهران-ساوه و همچنین محورهای منتهی به مرزهای مهران و شلمچه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان اظهارکرد: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱ در سطح کشور، قرارگاه‌های مرزی به خصوص در مرز‌های غربی کشور خدمات ارائه شد که ۴۷ درصد خدمات در مرز خسروی، ۴۶ درصد در مرز مهران، یک درصد در مرز چذابه، دو درصد در مرز شلمچه و چهار درصد در سایر نقاط کشور انجام شده است.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زایران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زایران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص آخرین وضعیت محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه اظهار کرد: در محور‌های منتهی به مرز‌ها خرمشهر یعنی محور اهواز به خرمشهر و اهواز به سوسنگرد و چذابه مشکل ترافیکی وجود ندارد؛ در این محور‌ها ترافیک روان، اما پر حجم و گاهی اوقات سنگین است.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه حجم تردد زائران در مرزهای مهران و شلمچه بالا است از زائران خواست برای خروج از کشور از دیگر مرزها خارج شوند.
راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت ۲۴ ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: ۶۰ درصد تردد‌ها در مرز‌های زمینی، از مهران صورت گرفته، مرز‌های شلمچه و سپس چذابه نیز مرز‌های بعدی پرتردد برای زائران بوده است.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ