اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا روز گذشته بیش از یک میلیون زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت عراق خارج شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجادسالانه یک‌ میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از یک میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر به صورت قطعی و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیرقطعی ثبت نام کرده اند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
سامان قدوس بازیکن ایرانی که اخیرا از تیم برنتفورد انگلیس جدا شده است، در تلاش برای انتقال به یک تیم یونانی است.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند که استان تهران از این حیث در رده نخست کشور قرار دارد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سال گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۹۷ اقدام برخط در راستای ماده ۳۷ آئین دادرسی کیفری میان کلانتری‌ها و مراجع قضائی صورت گرفته است.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
مجموع تناژ بار نفتی و غیر نفتی ترانزیتی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل ریلی به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تن طی ۱۰ ماهه امسال رسیده است.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که قطع آب بیش از یک میلیون شهروند سوری در حسکه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
مشهد ـ مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: آمار کشتار دام از اول امسال تا پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۱۵ هزار و ۴۵۰ رأس در استان ثبت شده است.
سازمان ملل اعلام کرد که از زمان وقوع کودتا در میانمار تا کنون، بیش از یک میلیون نفر آواره شده‌ اند.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که از بنادر اوکراین از اول آگوست سال جاری تا کنون یک میلیون و ۴۳ هزار و ۲۸۶ تُن غلات منتقل شده است.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور، گفت: در سال ۱۴۲۰ ایران سومین کشور پیر جهان خواهد شد و این اتفاق شرایط هولناکی را رقم خواهد زد به طوری که حتی پرداخت حقوق بازنشستگان نیز ممکن نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ