رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران گفت: طی بازدیدی که از مرز چذابه داشتم، ترافیک و ازدحامی وجود نداشت و این مرز معطلی اندکی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران غیرایرانی و غیرمقیم از مرز چذابه وارد کشور عراق خواهند شد اما زائرانی که در ایران مقیم هستند می توانند از مرز شلمچه عبور کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه ۱.۴میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز ۱.۴ میلیون بشکه عبور کنیم.
براساس ارزیابی صورت گرفته از مدل خروج از کشور زائران اربعین در سالهای گذشته مشخص شده است که ۶۶ درصد زائران از مرز مهران تردد می کنند.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
فرماندهی سازمان ملل ناظر بر منطقه غیرنظامی در مرز میان دو کُره امروز اعلام کرد که یک نظامی آمریکایی بعد از عبور از مرز کره‌شمالی از سوی پیونگ‌یانگ بازداشت شده است.
با همت کارکنان و زنجیره تامین، تولید در گروه صنعتی ایران خودرو در نیم روز دهم خردادماه از مرز ۱۰۰ هزار دستگاه عبور کرد.
نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای ۱۰۰۰ همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: میزان پوشش ارتباطی روستاهای بالای بیست خانوار کشور از مرز ۹۱ درصد عبور کرد.
‏عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق گفت: در حال حاضر وضعیت صادرات ایران به عراق مساعد است و ­صادرات کشورمان به عراق از ۹ میلیارد دلار عبور می‌کند.
مقامات مکزیکی روز دوشنبه اعلام کردند که چهار شهروند آمریکایی پس از عبور از مکزیک برای خرید دارو توسط افراد مسلح ناشناس مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.
وزیر صمت گفت: تخلفات خودروسازان در واگذاری خارج از ضابطه خودرو به سازمان ها در دست بررسی است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز ۹۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۹۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که با کاهش دمای هوا، ۷۲ درصد تولید گاز کشور در بخش خانگی و تجاری مصرف می‌شود.
شرکت پارس خودرو توانست در ۸ ماه ابتدایی امسال از مرز تولید ۹۰ هزار دستگاه خودرو سواری عبور کند.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در بستر این همکاری صورت گرفته توانستیم اتباع خارجی را بدون کوچک‌ترین حادثه از مرز عبور دهیم.
وزیر کشور در مرز مهران گفت: عراق این ظرفیت را ندارد با سرعتی که ما مسافرین را در مرز تخلیه می‌کنیم آن‌ها را به داخل کشورش منتقل کند.
طبق آمار‌ها حجم ورودی زائران در ۶ پایانه مرزی زیاد شده است. اما در این بین مرز مهران از لحاظ تردد جمعیت رکورد زد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۶ تن از ایشان وخیم است.
کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پیش بینی ۱۰۰ گیت برای عبور زائرین اربعین در مرز خسروی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ