رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: روسیه آماده است تا به‌عرضه غلات خود ادامه دهد؛ غرب در این مسیر مانع‌تراشی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که مسکو برخلاف غرب که تنها به منافع خودش فکر می‌کند، آماده بررسی راهکارهای دستیابی به راه‌حل صلح‌آمیز برای اوضاع اوکراین است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آماده مقابله باغرب و سرسپردگان اوکراینی‌شان تحت نظارت «پوتین» هستیم.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد این کشور با الجزایر در زمینه هسته‌ای و نظامی همکاری می‌کند.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: «پوتین» برای دستیابی به اهداف روسیه از راه‌های دیپلماتیک آماده بوده، هست و خواهد بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور آماده گفتگو با مقامات دیگر کشورها است.
رئیس‌جمهور مولداوی مدعی شد که به لطف اوکراین، این کشور از تهاجم نظامی روسیه در امان مانده است.
رئیس جمهور روسیه امروز در کنفرانس پارلمانی روسیه و آفریقا اعلام کرد: آماده ارسال غلات رایگان به آفریقا هستیم.
علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است. بوروکراسی روسیه آماده اجرای گزینه‌های رادیکال‌تر است.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که این کشور با تهدیدهای مستقیمی علیه امنیت و حاکمیتش مواجه شده است.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز خبر داد: پوتین برای گفتگو با «اولاف شولتز» آماده است؛ اگرچه تاکنون هیچ تماس تلفنی با او برنامه ریزی نشده است.
پوتین به روایت خود مبنی بر تمایل غرب به نابودی روسیه پرداخت. او گفت: «غرب درحالی‌که برای تجاوز آماده می‌شد، درباره صلح دروغ گفت. آن‌ها بدبینانه از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می‌کنند.» این آخرین و شاید چشمگیرترین نمونه از تلاش پوتین برای آماده کردن روس‌ها برای یک جنگ طولانی بود.
رئیس جمهوری روسیه در جریان سخنرانی در نشست غیررسمی با رهبران کشور‌های مستقل همسود در سن پترزبورگ تاکید کرد، درحالیکه عاملان منطقه‌ای گاه عقاید متفاوتی از یکدیگر دارند، اما آماده همکاری برای حل مناقشات هستند.
صدر اعظم اتریش تاکید کرد که این کشور آمادگی دارد برای برقراری صلح در اوکراین با رئیس جمهور روسیه گفتگو کند.
سخنگوی کرملین گفت: پوتین در حقیقت از همان آغاز آماده گفتگو با دولت کی‌یف بوده است. رئیس جمهوری روسیه بار‌ها گفته که می‌خواسته این کار را انجام دهد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که کشورش آماده است تا در حل معضل غذا در جهان مشارکت کند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
به گفته سخنگوی کاخ کرملین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود، گفته است که مسکو همچنان برای مذاکره با اوکراین آماده است.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفت که آماده مذاکره با روسیه نیست.
رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدانمان هستیم.
رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدان‌مان هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ