این اولین بسیج نظامی روسیه از زمان جنگ جهانی دوم است و بزرگترین تشدید جنگ در اوکراین از زمان تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ده‌ها هزار نفر از هواداران اردوغان در آنکارا، پایتخت ترکیه، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
حرکت شجاعانه چند پرستار در بیمارستان ژینگ ژیان چین در حین زلزله، باعث نجات جان ده‌ها نوزاد و چند مادر در لحظاتی سخت و جان‌فرسا شد.
در حال حاضر ۲۶ کشته و ده‌ها زخمی گزارش شده است. بیش از ۱۰ گردباد از مرز لوئیزیانا-می سی سی پی به آلاباما حرکت کردند و بیش از ۱۰۰ مایل تخریب را در مسیر خود بر جای گذاشتند.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
این سگ که "پرتئو" نام داشت، یکی از ده‌ها سگ اعزامی مکزیک برای عملیات امداد و نجات در زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بود.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
موشک‌های کروز روسیه در ۳۱ دسامبر به ساختمان‌های مسکونی در پایتخت اوکراین و چندین شهر دیگر آسیب رساندند. در جریان آنچه یکی از مقامات اوکراین آن را "ترور در شب سال نو" توصیف کرد، حداقل یک نفر در کی‌یف کشته و ده‌ها زخمی شدند.
اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد و حالا یک قاضی ۳۴ ساله طالبان می‌گوید که از زمان بازگشت به قدرت در اوت ۲۰۲۱ حدود ده‌ها حکم اعدام در ولایت غزنی صادر شده است.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
بر اثر انفجار بمب در یک مدرسه قرآنی در شهر ایبک در شمال افغانستان ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
توقف ناگهانی یک موتورسیکلت پیشرو در مسابقه دوچرخه سواری باعث برخورد و واژگونی ده‌ها دوچرخه سوار شد.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
تاج سلطنتی که یکی از شاخص‌ترین جواهرات سلطنتی به شمار می‌رود؛ مجموعه‌ای گرانبها از ده‌ها هزار سنگ قیمتی که میراث قرن‌های پادشاهان و ملکه‌های بریتانیایی است.
بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های مرزی مجدد بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کشته شده‌اند. این بدترین درگیری از زمان درگیری دشمنان متخاصم در جنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی بوده است. پس از چندین ساعت درگیری شدید مرزی در شبانه روز سه شنبه ارمنستان از رهبران جهان درخواست کمک کرد و اعلام نمود که نیروهای جمهوری آذربایجان در تلاش برای پیشروی در خاک ارمنستان هستند. «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از رهبران جهان خواستار «واکنش کافی» به «اقدامات تجاوزکارانه جمهوری آذربایجان» شده است. روسیه نزدیک‌ترین متحد ارمنستان اعلام کرد که این دو رقیب تاریخی (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) را متقاعد کرده که با آتش بس سریع موافقت کنند.
در پی وقوع انفجار در داخل مسجد گازرگاه در هرات افغانستان ۳۰ تن ازجمله مجیب رحمان انصاری امام جماعت رادیکال مرتبط با طالبان کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند. داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود تعدادی از بانوان استقلالی که بلیت این بازی را تهیه کرده‌اند همین حالا در قسمت شرقی ورزشگاه پشت در بسته منتظر باز شدن در‌ها هستند.
مظنونان با حضور ده‌ها تن از بستگان نیرو‌های نظامی دولت طرابلس در آن زمان که در جریان درگیری با اعضای داعش در شهر سرت کشته شدند، در حالی که لباس آبی به تن داشتند، در یک قفس محاکمه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ