راب بائر رئیس کمیته نظامی ناتو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آرتی‌پی پرتغال گفت این بلوک تحت رهبری آمریکا برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
یک مقام ارشد کمیسیون اروپا گفت: روند پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا متفاوت از عضویت سوئد در ناتو است.
یک مقام سابق ناتو اعلام کرد که ناتو از ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین پشیمان خواهد شد.
یک مقام گروه واگنر اعلام کرد که حضور این گروه در بلاروس موجب نگرانی ناتو شده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از بازگشت ناو دنا از ماموریت ناوگروه ۸۶ با حضور در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع این موفقیت را به مهندسان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
چند مقام آگاه اعلام کردند که احتمال تمدید دبیرکلی «استولتنبرگ» در ناتو برای یک سال دیگر وجود دارد.
بنا به گفته یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا، ناتو برای برگزاری رزمایشی بزرگ در اروپا برنامه‌ریزی می‌کند.
فایننشال تایمز به نقل از چهار مقام ناشناس در ماه آوریل گفت که آمریکا و آلمان مخالف ارائه "روابط عمیق‌تر" به کی‌یف از جمله نقشه راه بالقوه هستند.
دریاسالار «برد کوپر» مقام نظامی ارشد پنتاگون امروز اذعان کرد که ناو آمریکایی «پل همیلتون» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مورد رصد قرار گرفت.
وزیر خارجه عراق امروز میزبان فرمانده ناتو در عراق بود و در این دیدارماموریت های ناتو در عراق که آموزش به نیروهای امنیتی و ارائه مشورت نظامی به بغاداد است، مورد رایزنی قرار گرفت.
یک مقام دولت لهستان اعلام کرد این کشور هزاران سرباز کشورهای عضو ناتو را در خود جای داده است.
یک مقام پارلمان اروپا بر عضویت اوکراین در ناتو پس از پایان جنگ با روسیه تاکید کرد.
دبیر کل ناتو به رغم جنگ افروزی های مدام اعضای این ائتلاف مدعی شد که ناتو تنها از حق اوکراین برای دفاع از خود حمایت می کند.
رئیس جمهور عراق در دیدار فرمانده ناتو در عراق از تلاش بغداد برای نابودی تروریسم و از بین بردن کانونهای تکفیری خبر داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید لوله های نانوکامپوزیتی مقاوم به خوردگی شدند و این محصول جایگزین نمونه آلمانی شده است.
سفیر اسبق سوئد در روسیه، پیشنهاد بحث‌برانگیز پیوستن استکهلم به ناتو را شتابزده خواند و هشدار داد که در صورت وقوع جنگ بین این ائتلاف نظامی و روسیه، سوئد در «خط مقدم» جبهه قرار خواهد گرفت!
فلاحت‌پیشه می‌گوید: یک مقام مسئول به‌ویژه وقتی به خارج از کشور می‌رود، پروتکل کاملی برای دیدار‌ها و گفتگو‌ها دارد و اصلا موضوع دیدار با ناتو و موارد مشابه این‌گونه نیست که کسی سر‌خود برود و نهاد‌های دیگر نفهمند.
مشهد ـ تیم علمی متشکل از دانش آموران فریمانی به عنوان نماینده خراسان رضوی، توانست در جام ملی نانو مقام نخست کشور را کسب کند.
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
یک مقام ارشد نظامی سوئد می گوید این کشور باید با پذیرش تمام شروط ناتو، فرصت عضویت در این ائتلاف را از دست ندهد.
یک مقام وزارت خارجه روسیه گفت که ناتو با تسلیح اوکراین به خطوط درگیری مستقیم با روسیه نزدیک می شود.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اقدامات ضد روسی ناتو و متحدانش در جهت حمله سایبری به روسیه را هدف انتقاد قرار داد.
اختلاف نظر بین یکی از مقامات ارشد ناتو و سفیر چین در ایسلند درباره عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، به تنش لفظی بین آنها منجر شد.
یک مقام ناتو می‌گوید حمله اتمی روسیه احتمالاً با پاسخ فیزیکی ناتو روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ