اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از فعال بودن همه جایگاه‌های سوخت در اهواز و عادی بودن روند سوختگیری خودروها خبر داد.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
رئیس جمهور گفت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه‌های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
29.5 درصد از بارسا ویژن به مبلغ 120 میلیون یورو به صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو و نیپا کاپیتال واگذار شد.
راه‌های امتحان‌شده و مورد اطمینان زیادی برای تقویت حافظه وجود دارد که چندتایی از آن‌ها چندین دهه است که مورد استفاده‌اند. اما دانشمندان این روز‌ها چه توصیه‌هایی دارند؟ تحقیقات زیادی باید انجام شود که معلوم شود کدام راه‌ها از همه بهترند، اما جدیدترین تحقیقات در رابطه با این تکنیک‌ها چه می‌گویند؟
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
آلرژی‌های بهاری می‌توانند آزاردهنده باشند، و بسیاری از مبتلایان –، اما نه همه – برای مبارزه با علائم خود به سراغ دارو‌های مصنوعی می‌روند. اما قبل از آن این راه‌ها را امتحان کنید تا به بهتر شدن اوضاع کمک کنید.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
عجیب‌ترین راه‌ها و خیابان‌های جهان را بشناسید. این خیابان‌ها به نوعی با همه خیابان‌ها متفاوت هستند و ویژگی‌های جذابی دارند.
سردار فدوی با اشاره به نقش قرب نوح نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه بنادر کشور تأکید کرد: همه بنادر کشور یا توسط این نهاد ایجاد شده‌اند و یا توسط این قرارگاه بازسازی و تعمیر شده‌اند. سردار قاسمی توانمندی ساخت بسیاری از سکوهای نفتی، تونل‌ها، راه‌ها، پالایشگاه‌ها و توانمندی‌ انحصاری لایروبی در غرب آسیا در قرب نوح ایجاد کرد.
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید در پیروزی‌های اخیر بارسلونا نقش ژاوی به عنوان مغز متفکر تاکتیکی بیش از پیش به چشم می‌خورد.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ