آلرژی‌های بهاری می‌توانند آزاردهنده باشند، و بسیاری از مبتلایان –، اما نه همه – برای مبارزه با علائم خود به سراغ دارو‌های مصنوعی می‌روند. اما قبل از آن این راه‌ها را امتحان کنید تا به بهتر شدن اوضاع کمک کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
یک قایق در پی برخورد با یک کشتی مملو از شن در رودخانه ای در ۳۰ کیلومتری داکا پایتخت بنگلادش، واژگون شد و ۸ نفر کشته شدند.
گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. البته این مسئله بدان معنا نیست که گوشت را سبد غذایی‌تان حذف کنید. اما تحقیقات نشان داده که گیاهخواریِ اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف چربی‌های اشباع موجود در غذا‌های حیوانی و جلوگیری از چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند.
تابستان با لذت‌های ساده همراه است جمله غذا پختن با گوجه فرنگی تازه. خوردن آن به صورت ساده یا با کمی نمک مطمئنا یکی از گزینه‌ها است، اما کاربرد گوجه فرنگی‌های فصل نامحدود است از استفاده برای درست کردن سالاد گوجه فرنگی گرفته تا ساندویچ گوجه فرنگی و حتی پای گوجه فرنگی. یکی از راه‌ها نیز ترکیب آن با پاستا می‌باشد.
میوه‌ها و سبزیجات سرشار از آب، مواد مغذی و فیبر هستند و سیستم گوارش را تقویت می‌کنند. از این‌رو گنجاندن آن‌ها در رژیم غذایی و ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی می‌تواند به شما در پاکسازی بدن کمک کند.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
اگر شغل تان به گونه‌ای است که ساعات کاری خود را نشسته سپری می‌کنید، ممکن است دچار ورم پا شوید. این حالت که به آن «ادم وابسته» (Dependent Edema) گفته می‌شود، زمانی رخ می‌دهد که مایع اضافی در بافت‌های بدن انباشته می‌شود.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان از ساخت و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل در سال تحصیلی جدید با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان خبر داد.
با ظهور و توسعه هوش مصنوعی، مسئله امکان ارتکاب جرم و شناسایی جرائم به وقوع پیوسته یا در آستانه وقوع، با استفاه از این فناوری، به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های متخصصان این حوزه بدل شده است.
مرکز پژوهش های مجلس با بررسی خلأهای قانونی حفاظت از داده‌ها به این نتیجه رسیده با وجود شناسایی حق حریم خصوصی در قانون اساسی، قوانین اجرایی جهت تحقق امر حفاظت از حریم خصوصی وجود ندارد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
۱. روزانه ۵ واحد یا بیشتر از انواع سبزی و میوه مصرف کنیم. ۲. مصرف مقدار زیادی از غذا‌های با فیبر بالا، مانند نان‌های سبوس دار، غلات و حبوبات.۳. با افزایش فیبر در رژیم غذایی، مقدار مایعات بایستی به دست کم ۸ لیوان در روز افزایش یابد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به‌منظور رانندگی در روزهای برفی بر ضرورت رعایت قاعده ۸ ثانیه تاکید کرد.
همه ما باید عادت‌های زندگی‌مان را تغییر دهیم تا گام‌های مؤثری در راه حفاظت از محیط زیست برداریم.
امروزه آلودگی هوای شهرها به عنوان یک مشکل بسیار مهم در سطح ملی و بین‌المللی شناخته می‌شود، کودکان و نوزادان از جمله حساس‌ترین افراد جامعه نسبت به آلاینده‌های هوا هستند.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ