روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
بیلبورد جالب مرسدس AMG، به رودستر جذاب SL تعلق دارد. این بیلبورد در واقع بخشی از کمپین Step into the Spotlight محسوب می‌شود و ساختار آن از LED است. در این بیلبورد نسخه‌ای دیجیتال از مرسدس SL در اندازه واقعی و در طرح‌های مختلف به عابرین نمایش داده می‌شود.
دودکش چهارم برای زیبایی بیشتر به طراحی کشتی تایتانیک اضافه شده بود و به عنوان ابزاری برای تهویه نیز استفاده می شد.
اشک در تمساح‌ها ممکن است در نتیجه صدای خش خشی باشد که از خود تولید می‌کنند، رفتاری که با گرفتن طعمه و تغذیه همراه است و یک رفتار نمایشی و دفاعی است.
شهرداری ارومیه برای مداحی در باغ رضوان این شهر مزایده برگزار کرد.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
محمدحسین مرادمند تصورش را نمی‌کرد که او در شادی پس از این گل، دچار آسیب دیدگی شده و در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه تعویض شد.
پارکس استنفنسون، کارشناس تایتانیک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «ما داده‌های واقعی دراختیار داریم که مهندسان می‌توانند با بررسی آن‌ها، به داستان واقعی فاجعه‌ی تایتانیک نزدیک‌تر شوند.»
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
وقتی به حیوانات وحشی فکر می‌کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می‌کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد کنند. واقعیتی که وقتی یک زن ۵۴ ساله در تایلند با یک مار پیتون ۷ متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
عکس واقعی و واضح از رییسعلی دلواری منتشر شد
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد و نوشت که همه عکس‌هایی که تاکنون از امیر دیده‌اید نادرست بوده و عکس واقعی امیرکبیر این تصویر است.
به‌تازگی نمونه‌هایی اولیه از ربات‌های پرنده جدیدی ساخته شده‌اند که از اعضای واقعی بدن پرندگان مرده برای شبیه‌سازی حرکت آن‌ها در آسمان استفاده می‌کنند!
سرمربی مس رفسنجان، توضیحات مفصلی در خصوص ویدئو جنجالی منتشر شده از اردوی تیمش ارائه کرد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.
چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ