سخنگوی دولت گفت: ما حامی و موافق هرگونه روش، سازوکار و فرایندی هستیم که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب باید نشان دهند همچنان احکام اسلام را بر همه چیز ارجح می‌دانند و از عقاید مرتد محمد خاتمی اعلام برائت می‌کنند.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
آنچه از مضامین مداحی‌های جدید در بسیاری از هیات‌ها برمی آید، نوع نگرش به نهضت عاشورا و تاثیر گذاری تفاسیر افرادی، چون شهید بهشتی، شهید مطهری، علی شریعتی و ... به موضوعاتی، چون عدالت، آزادی، مبارزه فقر و فساد، و امثالهم است که نگرش رسمی مداحان از اسلام را دچار چالش کرده است.
هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن در استکهلم سوئد و در سایه حمایت پلیس این کشور با واکنش گسترده دولتها و ملتهای مسلمان روبرو شد.
دیروز، روز شانس وزیر کشور نبود چراکه در مقابل تعدادی از نمایندگان که به او خیرمقدم گفتند، نمایندگان زیادی که حامی دولت سیزدهم هم بودند با فریاد‌های «دو – دو» - مخالفت - به استقبالش رفتند. نمایندگان به احمد وحیدی تا شنبه مهلت دادند که معاون امنیتی سیاسی خود را برکنار کند، در غیراین‌صورت استیضاحش کلید می‌خورد.
در پی انتقاد رسانه‌های اصولگرا و حامی دولت از حواشی همایش خودروهای کلاسیک، وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و برخورد با حرکات برخی شرکت‌کنندگان حاضر در همایش خودروهای کلاسیک را صادر کرد.
«تسنیم» در انتشار خبر این دیدار عکس آقای عراقچی را سانسور کرده است و «فارس» نام او را از خبر حذف کرده است.
یک روزنامه با انتقاد از سخنران حامی دولت نوشت: به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند "همه چیزدان" هیچی نمی‌داند چنان که "همه کاره، هیچ کاره" در کلام مردم عنوان می‌گیرد.
روزنامه خراسان نوشت: اصرار بر ایجاد اشتغال در شرایطی که برنامه توسعه صنعتی کشور مشخص نیست، می‌تواند مسیر ما را به سمت نامشخصی سوق دهد و اشتغالی را ایجاد کند که ناپایدار باشد.
معاون اول رئیس جمهور در خصوص اقدام پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسدارن، ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: ملت و دولت همواره پشتیبان و حامی سپاه پاسداران هستند.
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به ناآرامی های اخیر در فرانسه، دولت پاریس را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.
کیهان نوشت: جریان رسانه‌ای حامی دولت قبل، با انتشار گزینشی و مداوم تورم سالانه اقلام، تلاش می‌کند تورم عمومی کشور را فراتر از واقعیت نشان دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات حامی کسب‌وکارهای اینترنتی است و با پیگیری این وزارتخانه، یک سبد حمایتی متنوع برای توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی در دولت تصویب شد.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انتقادات اسحاق جهانگیری از مجلس، گفت: این افراد در حال برنامه‌ریزی انتخاباتی هستند و می‌خواهند روی افکار عمومی کار کنند.
علی‌رغم ادعای برخی قانونگذارن آمریکا و رئیس‌جمهور اوکراین که تلاش دارند دولت روسیه را دولتِ «حامی تروریسم» معرفی کنند، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید نباید چنین اقدامی را انجام داد.
در شرایطی که رستم قاسمی بدلیل بازداشت یگی از مشاورانش، زیر فشار قرار دارد، رسانه‌های حامی دولت او را بخاطر یک ناکارآمدی دیگر به توپ انتقاد بستند.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز خطاب به رهبران نیروهای ملی عراق اعلام کرد: صوت من و موضع من ای افراد دیندار و عاقل و مسئولیت پذیر این است که همواره حامی آرامش و ثبات هستم.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: قطعاً در مسیر خدمت به مردم دولت در کنار و حامی مردم استان سیستان و بلوچستان است و هیچ فاصله و مانعی بین دولت با مردم و نمایندگان آنان وجود ندارد.
پارلمان لتونی امروز در اقدامی خصمانه مصوبه ای را به تصویب رساند که بر اساس آن این کشور روسیه را «دولت حامی تروریسم» می داند!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ