هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن در استکهلم سوئد و در سایه حمایت پلیس این کشور با واکنش گسترده دولتها و ملتهای مسلمان روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد که دولت این کشور باید همان رفتاری که با دولت سوئد در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم داشت، با دانمارک پیاده کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریحه دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان بی هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد گفت: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
بعد از گسترش موج محکومیت‌ها نسبت به اقدام یک فرد پناهنده در کشور سوئد علیه قرآن کریم، سفارت این کشور در قاهره بیانیه ای را در این زمینه صادر کرد.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مصر فروش کانال سوئز را برای کمک به بازپرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته و این گمانه زنی باعث تنش و خشم مصری‌ها شده است. دولت برنامه‌اش برای فروش سوئز را رد کرده است. با این وجود، به دو دلیل ترس ایجاد شده درباره فروش کانال سوئز می‌تواند موجه باشد.
بعد از این که حبیب‌الله دستگیر شد به شیوه خاصی به ایران منتقل شد؛ راهی که به راحتی می‌شود مأموران دولت سوئد را هم منتقل کرد. آنها باید بدانند که ما این حرکتشان را بدون انتقام نمی‌گذاریم و خودشان دیدند، کسانی به ایران منتقل شدند که در دورترین افق ذهنشان هم نمی‌توانستند تصور کنند که چنین اتفاقی برایشان خواهد افتاد.
رهبر گروه الاهوازیه در اعترافاتش به همراهی و همکاری با منافقین اعتراف می‌کند، اما بیشتر از همه از مأموران امنیتی موساد و مأموران امنیتی سوئد یاد می‌کند. مشکل این است که طرح و برنامه‌شان با شکست روبه‌رو شده، به‌ویژه این ناکامی برای آن‌ها خیلی گران تمام‌شده، چون رهبر این گروه را به ایران آوردیم و مجازات کردیم. سوئدی‌ها باید بدانند که همان‌گونه که این‌ها را آوردیم، می‌توانیم مأموران امنیتی آن‌ها را هم بیاوریم.
مدیرمسئول روزنامه کیهان با توجه به بازداشت و زندانی کردن «حمید نوری» در سوئد می‌گوید: سوئدی‌ها باید بدانند همانگونه که افرادی همچون رهبر گروه ترورسیتی الاهوازیه را به ایران منتقل کرده و مجازات کردیم، همین کار را می توانیم با مأموران امنیتی شما انجام دهیم.
دولت سوئد اعلام کرده است که قصد دارد به سیستم دفاع هوایی مشترک اروپا ملحق شود.
«نرخ سپرده‌های سالیانه بانک‌ها حداکثر ۲۰ درصد است» این جمله‌ای است که امروز از سوی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی مطرح شد. این در حالی است که بر اساس مصوبات بانک مرکزی، حداکثر نرخ سود قانونی ۲ واحد درصد کمتر از نرخ بیان شده است.
شنیده ها حاکی از آن است که مقرر شده سود بازرگانی کالاهای وارداتی با مصوبه دولت به نصف کاهش یابد.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
دولت سوئد در راستای تلاش های خود برای عضویت در ناتو، یک عضو گروهک پ ک ک را تحویل آنکارا داد.
دولت سوئد بسته کمک نظامی جدیدی را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
دولت جدید سوئد با هدف جلب رضایت ترکیه به منظور پیوستن استکهلم به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از شبه‌نظامیان کُرد فاصله می‌گیرد.
اولف کریسترشون روز سه‌شنبه ۲۶ مهر در نخستین نطق پارلمانی خود به‌عنوان نخست‌وزیر این کشور، فهرست وزیران پیشنهادی‌اش را اعلام کرد.
دولت سوئد برای استرداد یک تبعه ترکیه متهم به کلاهبرداری به دولت آنکارا موافقت کرده است.
در راستای ابتکار عمل دولت انگلیس، سوئد شماری از مربیان نظامی را در جهت آموزش نیروهای اوکراینی به لندن اعزام می کند.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ