معاون اول رئیس جمهور در خصوص اقدام پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسدارن، ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: ملت و دولت همواره پشتیبان و حامی سپاه پاسداران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوشت: ابتکارعمل در دیپلماسی پویا و چندوجهی جمهوری اسلامی ‎ایران می‌تواند چشم‌انداز پایان چالش‌های اساسی را برای کل منطقه ترسیم کند.
وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه آنکارا گفت: برای ابراز همدردی با ملت و دولت ترکیه در زلزله به این کشور آمده‌ایم. به مناطق زلزله زده می‌رویم.
حجت الاسلام رئیسی در پیامی به رئیس جمهور تاجیکستان، جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور را در حادثه ریزش بهمن تسلیت گفت.
غوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که  ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه می‌باشند.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه می‌باشند.
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت واحد و دولت قوی در عراق استقبال و حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال وقوع زلزله در اندونزی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه انفجار گاز در سلیمانیه را به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور در حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه در روسیه با خانواده‌های جان باختگان، مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کرد.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
سوریه با دولت و ملت پاکستان به خاطر جاری شدن سیل و جان باختن شماری از شهروندان پاکستانی ابراز همدردی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ