رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز خطاب به رهبران نیروهای ملی عراق اعلام کرد: صوت من و موضع من ای افراد دیندار و عاقل و مسئولیت پذیر این است که همواره حامی آرامش و ثبات هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
برخی ممکن است با صدای بلند و یا آرام با خود صحبت کنند و اگر متوجه شود که شما به او نگاه می‌کنید، با خجالت به شما لبخند می‌زند و متوقف می‌شود، اما برخی دیگر ممکن است شما را دعوت کنند تا با آن‌ها در گفت‌وگوی با خود آن‌ها شرکت کنید.
علیرغم تلاش چند ساعته کارآگاهان و عوامل اورژانس اجتماعی برای دعوت متهم به آرامش و منصرف کردن گروگانگیر از این اقدام، اما به دلیل مصرف روانگردان این اقدامات کارساز نبوده و این مرد افیونی همچنان اقدام به تهدید قتل گروگان‌ها در صورت عدم ترک محل از سوی پلیس می‌کرد.
مأموران پلیس با صحبت کردن و استفاده از روش‌های روانشناسانه در آرام کردن متهمان در ابتدا این سه فرد را به آرامش دعوت کردند و بعد از دستگیری این افراد را برای بررسی ماجرا به کلانتری انتقال دادند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای بدون درک مناسب از شرایط موجود چه تعمدا و چه سهوا، به ادامه اغتشاشات کمک کرده و با موضع‌گیری‌ تند بی‌اساس به جای دعوت مردم به آرامش به اغتشاشگران کمک می‌کنند.
عادت کرده بودیم همیشه ساکت الهامی را کنار خط مربی پرشور و گاهی عصبانی ببینیم. عصبانیتی که گاهی منجر به محرومیت های چند جلسه ای برای او شد.
مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند.
ابراهیم رضایی نوشت: قطعا میدان دعوا را خارج از ایران تعریف کرده و خواهیم کرد، پاسخ نیز هم.
فیاض زاهد نوشت: دعوت به آرامش، گفتگو، اصلاح، مذاکره، منطق... سخت شده است. سخت نه؛ به اتمام رسیده است. این بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات روانی و سیاسی کشور است.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
نماینده، ولی فقیه در کردستان وحدت و یکدلی را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر ضرورت دعوت ماموستا‌ها و روحانیون از مردم استان به حفظ آرامش و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کرد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.
یکی از فرماندهان یگان ویژه در میدان ولیعصر تهران با مردم صحبت می کند و آنها را دعوت به آرامش می کند.
یکی از فرماندهان یگان ویژه در میدان ولیعصر تهران با مردم صحبت می کند و آنها را دعوت به آرامش می کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ملت عراق را دعوت به آرامش می‌کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن‌ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و عراق را از هم جدا کند.
کاخ سفید در بیانیه اظهار داشته است: اکنون زمان گفت‌وگو است نه تشدید درگیری‌ها. ما همه جریان‌های سیاسی در عراق را دعوت می‌کنیم آرامش خود را حفظ کرده و از خشونت پرهیز کنند و اختلافات سیاسی را از طریق روندهای سیاسی تحت نظر قانون اساسی عراق حل و فصل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ