رئیس جمهور در جریان سفر به کشور کنیا، فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر در آفریقا را کم نظیر توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایست قلبی وضعیتی است که قلب نمی‌تواند وظایف خود مانند پمپاژ خون اکسیژن‌دار به سرتاسر بدن برای رساندن اکسیژن به مناطق حساس مثل مغز و بقیه اندام‌ها را انجام دهد. گاهی اوقات به آن «ناگهانی» می‌گویند، زیرا به نظر می‌رسد که بدون هشدار و علائم قبلی اتفاق می‌افتد. در این شرایط بیمار به طور ناگهانی تمام فعالیت‌های قلبی خود را از دست می‌دهد، تنفسش متوقف شده و بیهوش می‌شود. بدون درمان فوری، ایست قلبی ناگهانی می‌تواند منجر به مرگ شود.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
اگر پیچ خوردگی مچ پا به درستی درمان نشود، می‌تواند منجر به مشکلات مزمن مانند بی ثباتی یا درد مچ پا، توانایی محدود برای انجام فعالیت‌های ورزشی و آرتروز شود.
آب آلوئه ورا به دلیل فعالیت‌های متابولیکی قدرتمندی که به سوزاندن کالری و شکستن چربی‌ها کمک می‌کند، یک درمان طبیعی عالی برای کاهش وزن به شمار می‌رود. این ماده همچنین به هضم غذا کمک می‌کند، التهاب را کاهش می‌دهد و کاهش وزن آب را تسهیل می‌کند. علاوه بر این، افزودن لیمو به آب آلوئه ورا طعم بهتری به آن می‌دهد و می‌تواند فواید سلامتی بیشتری مانند افزایش متابولیسم و کمک به هضم غذا را به همراه داشته باشد.
به گفته متخصصان سلامت، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش کردن منظم و انجام فعالیت‌هایی در جهت کاهش استرس می‌تواند به بیماران در مقابله با عوارض منفی روند درمان سرطان و همچنین پیامد‌های خودِ بیماری کمک کند.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
از زمانی که زین‌الدین زیدان در 27 مه 2021 رئال مادرید را ترک کرد، او را کمتر در تیتر اخبار و مکان‌های عمومی دیده‌ایم.
یک گام مشترک برای حمایت از فعالیت‌های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور برداشته شد تا ایران از ظرفیت دانشی و تخصصی این افراد بیشتر برخوردار شود.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: افزایش روند جذب داوطلبان براساس توسعه فعالیت‌های اجتماع‌محور، اولویت برنامه‌های امسال هلال‌احمر است
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
شبکه المیادین گزارش داد که فعالیت های فرودگاه بین المللی پس از سه روز توقف در نتیجه تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به وضعیت عادی بازگشته است.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن مقایسه فعالیت‌های این مدیریت با دوره‌های گذشته از فعالیت بی‌سابقه لرزه‌نگاری در سال جاری خبر داد.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف باشند.
مشهد ـ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرجعیت علمی نیازمند مراکز تحقیقاتی پویا و متمرکز است و فعالیت‌های این مراکز باید در راستای اولویت‌های کلان کشور باشد.
مجری طرح توسعه میدان نفتی یادآوران گفت: انتظار می‌رود با اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری میدان مشترک یادآوران توسعه یابد و ظرفیت تولیدش به ۴۲ هزار بشکه در روز برسد.
انجام کار‌هایی که برایتان خوشایند و لذت‌بخش است می‌تواند روشی طبیعی برای کاهش استرس و یافتن شادی باشد و در عین حال، این فعالیت‌ها می‌توانند جزء کار‌های روزمره و عادی زندگی ما باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
خرس نر قهوه‌ای به دلیل دوران نقاهت، از نظر جثه‌ای لاغر و ضعیف بوده، اما در راه رفتن و سایر فعالیت‌های حیاتی مشکلی نداشته است، اما توصیه لازم به مالک باغ وحش جهت انجام معاینه و درمان بیماری انجام شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به عراق از مراکز درمانی و روند فعالیت‌های بهداشتی و درمانی هلال احمر بازدید کرد.
می‌توان گفت که بهترین روش برای پیشگیری و جلوگیری از افسردگی، داشتن فعالیت‌های اجتماعی، خانوادگی و دوستانه است، مراقب و پرستار سالمند در منزل می‌تواند کمک شایانی برای برقراری این موضوع باشد، زیرا می‌تواند قرار‌هایی برای بهبودی و بهتر شدن روحیه فرد سالمند بگذارد و همین‌طور داشتن فعالیت‌های بدنی از جمله ورزش خیلی در بهتر شدن حال فرد موثر و مفید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ