با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
اهواز - تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود، وینگر خوزستانی باشگاه خوشه طلایی ساوه را به خدمت گرفت.
رئیس جمهور در جریان سفر به کشور کنیا، فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر در آفریقا را کم نظیر توصیف کرد.
از زمانی که زین‌الدین زیدان در 27 مه 2021 رئال مادرید را ترک کرد، او را کمتر در تیتر اخبار و مکان‌های عمومی دیده‌ایم.
ملوان انزلی تنها تیم لیگ برتری است که هیچ خبر خاصی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آن در دست نیست.
ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، برای آغاز تمرینات تیم و نظارت بر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی وارد ایران شد.
مدیریت باشگاه استقلال چند روزی است فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه را استارت زده است.
در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.
یک گام مشترک برای حمایت از فعالیت‌های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور برداشته شد تا ایران از ظرفیت دانشی و تخصصی این افراد بیشتر برخوردار شود.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: افزایش روند جذب داوطلبان براساس توسعه فعالیت‌های اجتماع‌محور، اولویت برنامه‌های امسال هلال‌احمر است
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و رسانه‌ای دارای مجوز رسمی نیز از پرداخت مالیات معاف شدند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف معافیت مالیاتی فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی و قرآنی را تعیین کردند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود یک دروازه‌بان جذب کرد.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (شامخ) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (PMI) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
به نظر می‌رسد که با جذب آنتونی و مارتین دوبراوکا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی منچستر به پایان برسد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کاما به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کاما در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ