رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد در بیش از ١۶ هزار روستای کشور و تمام استان‌های ایران انجام شده است، گفت: تا کنون توانسته‌ایم یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر را مشغول به کار کنیم.
رئیس جمهور در جریان سفر به کشور کنیا، فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر در آفریقا را کم نظیر توصیف کرد.
معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از بازنگری در شیوه ‏نامه معیارهای نخبگی خبر داد و گفت: در این شیوه نامه معیارهایی که بیش از قبل به فعالیت‏های مسئله‏ محوری اشاره می‏ کند، تقویت می شود.
یک شرکت دانش بنیان که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است، علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه سرطان، خدمات آزمایشگاهی در حوزه سلولی و مولکولی ارائه می دهد.
با هدف پشتیبانی و حمایت موثر از تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی اولویت‌دار در حوزه طب و داروسازی سنتی؛ شبکه تحقیقاتی طب سنتی ایجاد شد و فعالیت‌های آن در یک همکاری مشترک توسعه یافت.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های شرکت دانش بنیان ایتراک از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو را در کاهش ارزبری ساخت قطعات خودرو، کاهش قیمت تمام شده، ارتقای کیفی و تحول و نوآوری در صنعت خودرو تاثیرگذار دانست.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دور جدید فعالیت‌های بنیاد، از نهادهای نخبگانی به عنوان واحدهای توانمندساز حمایت می‌شود.
کمیسیون دائمی هیات امنای بنیاد ملی نخبگان برگزار شد تا ضمن بررسی فعالیت‌ها، برنامه‌های آینده و افق پیش روی این بنیاد ترسیم شود.
درحالی که غرب تلاش دارد چهره‌ای مخدوش از زن ایرانی به نمایش گذارد ارتقای جایگاه زنان جامعه و باز شدن فضا برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ورزشی و .. غیر قابل انکار است.
آبادان - رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سال آینده باید حرکتی جهشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هویت‌ساز در بنیاد ملی نخبگان آغاز شود.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
معاون پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، تقاضا محور بودن پژوهش‌ها را از محورهای مهم و مورد تأکید فعالیت‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی دانست.
بنیاد ملی نخبگان هر ساله به منظور ارتقای توانمندی‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های‌ علمی کشور، تسهیلاتی را در قالب طرح «کاظمی آشتیانی» به حائزان شرایط اعطا می‌کند.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین، جزییات فعالیتهای این شرکت را تشریح کرد و گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.
آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع تقلید شیعیان صبح روز یکشنبه با هیئتی از بنیاد رفاه اجتماعی العین به نمایندگی احمد السودانی رئیس این بنیاد دیدار کرد. آیت الله سیستانی در این دیدار در جریان فعالیت‌های این نهاد قرار گرفت و گفت که این بنیاد تصویر درخشانی از امور خیریه است.
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و همچنین فعالیت‌های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.
کرمان - رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به فعالیت‌های دانش بنیان فن آوری هسته‌ای در بخش های مختلف گفت: در کرمان با استفاده از پرتودهی آفات محصول پسته و خرما مهار می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت پاداش خدمت جانبازان مشمول ماده ۳۸ از این ماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ