اگر پیچ خوردگی مچ پا به درستی درمان نشود، می‌تواند منجر به مشکلات مزمن مانند بی ثباتی یا درد مچ پا، توانایی محدود برای انجام فعالیت‌های ورزشی و آرتروز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های 2027، آنالیز رقبای خود را آغاز کرد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
عقیل اعتمادی بلافاصله پس از پایان دوران بازی، حضور در جرگه مربیان را تجربه خواهد کرد.
عقیل اعتمادی بلافاصله پس از پایان دوران بازی، حضور در جرگه مربیان را تجربه خواهد کرد.
مهدی طارمی بلافاصله پس از گل سردار آزمون موفق شد، گل دوم را وارد دروازه افغانستان کند.
بلافاصله پس از پایان صحبت‌های رهبری و در شرایطی که مسیر خروج مسوولان مسدود شده بود، چند نفر خود را به حسن روحانی رسانده و به او توهین و فحاشی کردند.
بلافاصله پس از صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، مسئولان استان به دنبال بهبود شرایط ورزشگاه غدیر هستند.
بلافاصله پس از سوت پایان بازی ناپولی و اودینزه در زمین مسابقه اتفاقات عجیبی رخ داد.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
خوابیدن بلافاصله پس از خوردن سحری موجب تشدید علائم ترش کردن می‌شود. پس از خوردن غذا، بدن شروع به هضم غذا کرده و اسید معده برای هضم غذا شروع به ترشح می‌کند
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
یک دختر بچه ترکیه ای بلافاصله پس از نجات از زیر آوار زلزله، از نیروهای امدادی این سوال را پرسید که مادرش کجاست؟
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
کارلسن بلافاصله پس از کسب این طلا گفت: این هرگز آسان نیست اما من فوق العاده راضی هستم.
بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول توسط عرب براقی شاهد جنجالی تند و چند دقیقه‌ای وسط چمن استادیوم آزادی شدیم.
بلافاصله پس از تکذیب مسئولان این نهاد، هنوز معلوم نیست این داده‌های اطلاعاتی با چه انگیزه‌ای تهیه و مخاطبان آن چه کسانی بوده‌اند؟
روز گذشته صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی رئیس سابق کشورمان ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به مرجع قضایی فراخوانده شد.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
براساس ایمیل‌ها و سوابقی که به رویت بلومبرگ رسیده، افسران «خدمات حفاظتی فدرال» آمریکا پس از یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، به حالت آماده‌باش درآمده بودند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فکر می‌کنم که اوایل مهرماه آزمون تأیید صلاحیت‌ها برگزار شود و بلافاصله هم پس از آزمون، رتبه بندی برای همکاران جامانده اعمال خواهد شد.
بلافاصله پس از آنکه خلبان این پیام را دریافت می‌کند، نسبت به توقف هواپیما اقدام کرده که پس از رسیدن خودروی مارشالر روی باند، تحقیقات برای یافتن علت بلند شدن دود انجام می‌شود. پس از اینکه تحقیقات به اتمام می‌رسد، مسافران از هواپیما تخلیه و به سمت ترمینال فرودگاه منتقل می‌شوند. برای تعویض تایر هم اقداماتی انجام می‌شود.
بلافاصله پس از این فرمان، رئیس جدید سرویس امنیت ملی در کی یف منصوب شد، اما جایگزین دو تن دیگر در لویو و ترنوپل هنوز مشخص نشده اند.
بلافاصله پس از بازگشت هیئت ایرانی از وین، فرآیند بررسی ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی در سطح کارشناسی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ