یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعا‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که دیپلماسی به تنهایی نتوانست برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند. دیپلماسی زمانی موثر خواهد بود که با یک تهدید نظامی معتبر یا تمایل برای به‌کارگیری گزینه نظامی در صورت شکست بازدارندگی همراه باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام کشور‌های انگلیس، آمریکا و استرالیا در امضای موافقت‌نامه «آکس» نمونه آشکار رویکرد سیاسی و تبعیض‌آمیز قدرت‌های هسته‌ای در انتقال فن‌آوری و اورانیوم با غنای بسیار بالا به یک کشور غیرهسته‌ای برخلاف معاهده عدم اشاعه به شمار می‌رود.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت‌های هسته‌ای کره‌شمالی را نقض قطعنامه‌های شورای امنیت دانست.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: فعالیت‌های هسته‌ای روسیه ماهیت دفاعی دارند.
پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای منشا اصلی فعالیت‌های علمی و پژوهشی در صنعت هسته‌ای کشور است، که نتایج پژوهش‌های آن می‌تواند اثرات مثبت و مهمی در جامعه داشته باشد.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که اقدام مسکو در افشا کردن فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی آمریکا، خیلی از کشورها را نگران کرد.
یک منبع دیپلماتیک به خبرگزاری فرانسه گفته هدف از دیدار روز شنبه با رئیسی «آغاز مجدد گفت‌وگوها» با ایران در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای این کشور است. این منبع اضافه کرد گروسی قصد دارد «روابط (با تهران) را در عالی‌ترین سطوح از نو آغاز کند.»
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آن میزان از ذخایر هسته‌ای که غنی سازی می‌شود برای اهداف تعریف شده‌ای از فعالیت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معاون وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی تاکید کرد که ابرقدرت‌ها می‌خواهند که پیشرفت‌های هسته ای ایران را تهدید جلوه دهند درحالی که فعالیت‌های هسته ای ایران در چارچوب معاهدات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکا درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در «فردو» گفت: این موضوع به آژانس اطلاع رسانی شده است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای حوزه گسترده‌ای و دارای فعالیت‌های چندجانبه‌ای در حوزه تولید انرژی ، سلامت و امنیت غذایی است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای حوزه گسترده‌ای و دارای فعالیت‌های چندجانبه‌ای در حوزه تولید انرژی ، سلامت و امنیت غذایی است.
اسلامی گفت: این معامله بین ایران و ۱+۵ امضا شد و کشور ما به تمام تعهدات خود عمل کرد و خود را با توافق‌نامه انطباق داد، اما آن‌ها پیس از چند ماه از برجام خارج شدند و علاوه‌بر عدم عمل به تعهدات خود اجازه ندادند که هیچ کشوری با ایران همکاری کند و مجدداً تحریم‌ها را تشدید کرده اجازه ندادند فعالیت‌های صلح‌آمیز انجام شود و حتی روی غذا و دارو نیز فشار وارد کردند.
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بیانیه جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران رسانه ای کرد.
کرمان - رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به فعالیت‌های دانش بنیان فن آوری هسته‌ای در بخش های مختلف گفت: در کرمان با استفاده از پرتودهی آفات محصول پسته و خرما مهار می‌شود.
رئیس جمهور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون ۱۵ بار بر صلح‌آمیز بودن و عدم انحراف فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از مقررات این آژانس تاکید کرده است، آیا این گزارش‌ها برای کشور‌های غربی فاقد اعتبار است؟
وزیر خارجه انگلیس با اتهام‌زنی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت «آن‌ها می‌توانند جاه‌طلبی‌های سلاح‌های هسته‌ای خود را کنار بگذارند» و مدعی شد: «می‌توانند سرکوب صداها در داخل کشور خود را متوقف کنند. می‌توانند فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود را متوقف کنند».
کمالوندی تأکید کرد: آژانس نباید بر مبنای اسناد ساختگی رژیم صهیونیستی که با اهداف خاص سیاسی در اختیار آژانس قرار داده می‌شود، قضاوت و براساس آنها اعلام نظر کند. این نوع قضاوت برخلاف اصل بی‌طرفی و حرفه‌ای‌گری است.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: بررسی راستی آزمایی فعالیت‌های هسته‌ای ایران در آژانس امروز آغاز می‌شود.
یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که این رژیم اطلاعات جدیدی درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران در تعدادی از سایت‌ها به کشور‌های اروپایی داده است.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت که تل آویو داده‌های اطلاعاتی جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار اروپایی ها قرار داده است.
رئیس موساد با اشاره به اظهارات همیشگی ایران درباره صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود گفت که این توافقی «بسیار بد برای اسرائیل» است و ایالات متحده در حال عجله برای دستیابی به توافقی است که در نهایت بر اساس «دروغ» است. بارنیا اضافه کرد که به نظر می‌رسد توافق با توجه به نیاز‌های آمریکا و ایران اجتناب ناپذیر باشد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در مصاحبه ای به تکرار ادعاهای پادمانی خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران پرداخت.
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید اعمال کند متضرر می‌شود، ما سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوسان آژانس جلوگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ